GearBest się zmienia. Nowy szablon, nowe logo i lepsze podejście do klientów

gearbest redesign

GearBest to jeden z największych, chińskich sklepów, oferujący wysyłkę produktów do Polski. W ciągu ostatnich lat jego popularność w naszym kraju znacznie wzrosła, a teraz sklep się zmienia. Czy na lepsze? Czas pokaże…

Nowe logo, nowy slogan

GearBest na rynku jest już od kilku lat. Raczej nie skłamię, jeśli powiem, że to jeden z bardziej rozpoznawalnych sklepów z elektroniką z Chin, zaraz obok Aliexpress. Teraz jednak nadszedł czas na zmiany, które zapowiadają się być zmianami pozytywnymi – z punktu widzenia konsumenta.

Pierwszą z nowości jest zmiana logo oraz szaty graficznej strony internetowej sklepu. Teraz logotypem sklepu jest literka G, jednocześnie nawiązująca to żółtej, uśmiechniętej emotki, co ma symbolizować tysiące zadowolonych klientów.

Zobacz produkty oferowane w sklepie GearBest

Dodatkowo zmianie uległa kolorystyka. GearBest zdecydował się na trzy kolory:

Poza zmianami kolorystycznymi, sklep przygotował także nowe hasła, które mają przyświecać pracy całego zespołu.

Zobacz też: GearBest pozwala zwrócić towar bez konieczności wysyłania do Chin. Dodatkowo gwarancję realizuje w Europie!

Muszę przyznać, że zmiana ta wypada pozytywnie w moich oczach. Sam sklep jest znacznie bardziej przejrzysty i przyjazny dla kupującego. Wcześniejsza stylistyka może bardziej pasowała to typowego sklepu z elektroniką, a teraz jest jakoś tak… milej.

Poniżej natomiast możecie zobaczyć przykładowe użycie nowych znaków graficznych sklepu – na wizytówce, torbie zakupowej oraz futerałach do telefonów. A to zapewne nie wszystko, co można przygotować…

Co myślicie o zmianach na GearBest? Uważacie, że jest lepiej, czy gorzej niż było?

Zobacz produkty oferowane w sklepie GearBest

Chcesz być na bieżąco? Śledź ROOTBLOG w Google News!
Exit mobile version