Dzięki bramce Pacific, zapłacisz za zakupy w dwa kliknięcia

pacific bramka

Fintech Pacific zauważa, że proces zakupów w internecie jest zdecydowanie za długi: wybór produktu, wprowadzenie danych do dostawy, rejestracja konta, ustawienie hasła, potwierdzenie konta, podpięcie karty i zakup. Proces ten często staje się barierą uniemożliwiającą użytkownikom czerpanie przyjemności z szybkich i sprawnych zakupów.

Bramka do płatności Pacific Checkout

Pacific uznaje, że problem jest poważny, ponieważ długa ścieżka finalizacji zakupów to jeden z głównych powodów porzucanych koszyków zakupowych, a zmniejszenie liczby porzucanych koszyków jest jedną z najważniejszych potrzeb komunikowanych przez sprzedawców. Fintech pozwoli zmniejszyć tę liczbę, wykorzystując szybkie płatności i automatyczne uzupełnienie dodatkowych danych, tzw. szybki checkout.

Jak to działa?

Użytkownik widzi interesujący go produkt na stronie sklepu, na której jest po raz pierwszy. Decyduje się na zakup. Sklep korzysta z wtyczki Pacific, dzięki czemu pod przyciskiem “Dodaj do koszyka” widać również opcję “Szybki zakup”. Użytkownik podaje adres e-mail, na który zarejestrował konto w Pacific, a następnie zatwierdza kodem PIN i gotowe. Środki zostają pobrane z portfela Pacific (lub z podpiętej do Pacific karty), a informacje takie jak adres do dostawy lub preferowany paczkomat zostają automatycznie uzupełnione przez aplikację.

Jeżeli użytkownik poda adres e-mail, który dotychczas nie był zarejestrowany w Pacific, zyska możliwość dokonania natychmiastowej rejestracji, bez przerywania swoich zakupów. Co prawda wiąże się to z koniecznością uzupełniania wszystkich danych, które podajemy zazwyczaj przy zakupach, ale wystarczy uzupełnić je tylko jeden raz, aby móc korzystać z nich przy każdych następnych zakupach.

Pacific uważa, że z ich wtyczką do szybkich płatności dokonamy zakupu w maksymalnie 8 sekund. Z tej możliwości skorzystamy w sklepach, które zdecydują się na współpracę.

Źródło: informacja prasowa. pacific.org

Chcesz być na bieżąco? Śledź ROOTBLOG w Google News!
Exit mobile version