Cyberpunk 2077: co przyniosły pierwsze trzy łatki w 2021 roku? (patch 1.1, hotfix 1.11, hotfix 1.12)

cyberpunk 2077

źródło: GOG

Zgodnie z obietnicą, w styczniu otrzymaliśmy aktualizację gry do wersji 1.1. Patch skupił się przede wszystkim na poprawie działania gry, zwiększeniu poziomu stabilności i naprawie błędów uniemożliwiających dokonanie postępów. Okazało się, że łatka jednocześnie zaszkodziła, więc szybko załatano powstałe problemy w hotfiksie 1.11. Dziś pojawił się natomiast hotfix 1.12, który naprawia podatność kodu na ataki, które wcześniej mogły być przeprowadzone przez np. modyfikacje.

Patch 1.1

Stabilność

Liczne poprawki stabilności, w tym:

Zadania/Otwarty świat

Interfejs

Efekty wizualne

Osiągnięcia

Inne

PlayStation

Xbox

PC

Stadia

Hotfix 1.11

Poświęcony jest dwóm problemom, które pojawiły się po aktualizacji 1.1:

Nadal badamy wykorzystywanie przeładowywania zapisów gry w celu wylosowania mocniejszych przedmiotów.

Niektórzy gracze doświadczali go podczas rozmowy telefonicznej z Takemurą, jeśli używali zapisu gry z wersji 1.06 z zadaniem na etapie “Poczekaj na telefon od Takemury”. Po wczytaniu takiego zapisu na wersji 1.1, podczas rozmowy nie pojawiały się opcje dialogowe, a interakcje z innymi postaciami były zablokowane.

Hotfix 1.12

Ta aktualizacja naprawia podatności kodu, które mogły być wykorzystane do zdalnej egzekucji kodu (w tym poprzez zapisy gry):

Dajcie znać co sądzicie o działaniach deweloperów CD Projekt RED. Uważacie, że zmiany w aktualizacjach są pozytywne czy może nie widzicie różnicy?

Chcesz być na bieżąco? Śledź ROOTBLOG w Google News!
Exit mobile version