Ponad 2 miliony smartfonów sprzedane w dwa miesiące? Ogromny sukces Redmi w Indiach!

Redmi Note 7 Pro

Xiaomi króluje na rynku Indii. Oczywiście największą popularnością cieszyły się, i nadal cieszą, budżetowce oraz średniaki. Tym samym po powstaniu submarki Redmi to właśnie ta firma przejęła większość klientów. Teraz producent ten może pochwalić się pierwszym sukcesem!

Misja wykonana!

Ponad 2 miliony sprzedanych Redmi Note 7 oraz Redmi Note 7 Pro w Indiach w przeciągu zaledwie dwóch miesięcy. Brzmi świetnie, prawda? Submarka Xiaomi zaskoczyła cały świat swoim najnowszym średniakiem i pokazała, że da się zaoferować bardzo dobrą wydajność i niezłe aparaty w świetnej cenie. I to właśnie jest powód gigantycznej wręcz popularności Redmi Note 7 oraz Redmi Note 7 Pro w Indiach. Jednak nie tylko tam średniki producenta z Państwa Środka cieszą się ogromną popularnością.

Do naszego kraju niestety nie trafiła wersja z “Pro” z nazwie. Jednak standardowa wersja Redmi Note 7 została pokochana przez użytkowników. Wprawdzie polscy dystrybutorzy nadal nie podzielili się informacjami na temat wyników sprzedaży, ale patrząc na ilość pytań czy wrażeń użytkowników na różnych grupach technologicznych w serwisie Facebook myślę, że i w Polsce Redmi nie może narzekać na brak klientów. Pamiętajmy o tym, że wielkimi krokami nadchodzi flagowiec submarki Xiaomi. Chiński producent chce zrobić wszystko aby model ten powtórzył sukces średniaków. Biorąc pod uwagę, że coraz to więcej użytkowników decyduje się na zakup tańszych telefonów może być to niezwykle trudne.

Zobacz także: Recenzja Xiaomi Redmi Note 7 – dobry budżetowiec w świetnej cenie

SPECYFIKACJA REDMI NOTE 7

Redmi Note 7

SPECYFIKACJA REDMI NOTE 7 PRO

A co wy myślicie o Redmi Note 7? Zapraszamy do komentowania!

Chcesz być na bieżąco? Śledź ROOTBLOG w Google News!
Exit mobile version