Sklep x-kom.pl znany jest z tego, że jak już coś robi to z ogromnym rozmachem. iPhone XS Max zrzucony z 35 km? Żaden problem. Teraz przyszedł czas na podziękowanie za 100 000 subów na kanale w serwisie YouTube!
Podziel się memem i wygraj jedną z 100 nagród!
Kilka dni temu oficjalny kanał sklepu x-kom.pl zdobył swoje pierwsze 100 000 subów. Oczywiście nasz oddział wideo czyli Konrad i Mateusz także przyłożyli do tego swoją cegiełkę. Taki sukces nie mógł przejść bez echa. X-kom obiecał po zdobyciu 100 000 widzów, że w ciągu najbliższych dni przygotuje konkurs, w którym do wygrania będzie aż 100 nagród. I to nie byle jakich nagród, a naprawdę wartościowych produktów, które powinny przypaść tak naprawdę każdemu. Stało się. Konkurs rozpoczął się wczoraj i muszę przyznać, że jest o co walczyć.
Zasady są niezwykle proste. Wystarczy na podstawie filmów znajdujących się na kanale x-kom przygotować najbardziej kreatywny mem internetowy. Pomysły muszą być opublikowane pod tym postem w serwisie Facebook. Zgłoszenia będą przyjmowane do 18 kwietnia do godziny 23.59. Oczywiście oceniane będą tylko prace autorskie, a jedna osoba może zgłosić tylko jeden komentarz (w przypadku większej liczby zgłoszeń jednej osoby zostanie wzięty pod uwagę tylko ten pierwszy. Memem może być kadr z dowolnego filmu z kanału YouTube x-kom lub maksymalnie 10-sekundowy fragment filmu w formie gifa lub wideo. O co walczycie? Lista nagród prezentuje się następująco:
- 1 miejsce: komputer stacjonarny x-kom G4M3R (Intel Core i7-9700K, 32 GB RAM, RTX2070, Windows 10)
- 2 miejsce: Huawei P30 Pro w kolorze czarnym
- 3 miejsce: Huawei P30 w kolorze opal
- 4-10 miejsce: bon za zakupy do x-kom o wartości 200 zł
- 11-100 miejsce: bon na zakupy do x-kom, na produkty Silver Monkey o wartości 50 zł.
Pełny regulamin konkursu znajdziecie tutaj. Na zakończenie chcieliśmy pogratulować całej ekipie tworzącej kanał x-kom osiągniętego sukcesu. Życzymy jak najszybszego zdobycia miliona!
Co myślicie o konkursie przygotowanym przez x-kom? Zamierzacie wziąć w nim udział? Zapraszamy do dyskusji!
Chcesz być na bieżąco? Śledź ROOTBLOG w Google News!