Spis treści
Santander Bank Polska wprowadza ważne zmiany w swojej aplikacji mobilnej. Nowa wersja Santander mobile jest dostępna dla klientów od 4 września i planowane jest, że wszyscy klienci otrzymają ją w ciągu maksymalnie 6 tygodni. Co nowa aplikacja Santander mobile przynosi dla użytkowników? Sprawdźmy.
Dopasowana do preferencji
Jedną z nowych funkcji aplikacji jest możliwość dostosowania jej do swoich preferencji. Teraz można wybrać tapetę na ekranie logowania spośród różnych kategorii, takich jak miasta, zwierzęta, formy geometryczne, architektura czy sport. To pozwoli uczynić korzystanie z aplikacji bardziej personalizowanym i przyjemnym doświadczeniem. Ponadto, pojawiła się możliwość określenia, jak aplikacja ma się do nas zwracać. Można również dostosować widok pulpitu, skróty i produkty, które chcemy mieć na nim widoczne, co pozwoli szybko dotrzeć do najważniejszych funkcji.
Wygodne zakupy i płatności
Nowa wersja Santander mobile umożliwia korzystanie z usługi BLIK. Można płacić nim w sklepach i internecie, a także wypłacać pieniądze z bankomatu bez użycia karty i robić przelewy natychmiastowe. Aplikacja pozwala na sprawdzenie danych swojej karty, takich jak numer karty, jej ważność oraz CVV2/CVC2 po dodatkowym potwierdzeniu.
Ponadto, w aplikacji mobilnej można opłacać parkingi, bilety na komunikację miejską, bilety na wydarzenia oraz dokonywać zakupów, włączając w to nawet zakup kwiatów. Santander mobile umożliwia także planowanie celów oszczędnościowych dzięki funkcji “Moje Cele”.
Pełna kontrola nad finansami
Nowa wersja Santander mobile pozwala na bieżące śledzenie wydatków. W Poradniku cenowym bank podpowie, ile brakuje, aby prowadzenie konta Santander i opłata miesięczna za kartę wynosiła 0 zł.
W kalkulatorze śladu węglowego aplikacja zaprezentuje przybliżony wpływ na środowisko na podstawie zakupów dokonanych za pomocą kart Santandera. Znajdą się także porady, które pomogą nam oszczędzać nie tylko środowisko, ale także pieniądze.
Santander mobile umożliwia wymianę walut 24/7 oraz ustawienie alertów kursowych w Kantorze Santander, co pozwala na korzystne transakcje walutowe.
Większe bezpieczeństwo
Aby zadbać o większe bezpieczeństwo aplikacji, przy aktywacji nowej wersji Santander mobile będziemy proszeni o włączenie mobilnej autoryzacji. Oznacza to, że nie będzie można już otrzymywać kodów SMS do zatwierdzania zleceń w bankowości internetowej. Zamiast tego, zlecenia w aplikacji i bankowości internetowej będzie trzeba potwierdzać za pomocą 4-cyfrowego PIN-u lub biometrii, takiej jak odcisk palca lub rozpoznawanie twarzy. Do smsKodów można jednak wrócić w ustawieniach.
W nowej wersji programu możliwe będzie zalogowanie się tylko jednym loginem. Oznacza to, że na jednym smartfonie nie będzie możliwości, by zalogować na inne konto, przy użyciu innego loginu.
Jeśli mamy włączoną automatyczną aktualizację aplikacji w telefonie, nowa wersja Santander mobile pobierze się sama. Przy następnym logowaniu pojawi się ekran powitalny nowej wersji.
Źródło: sandander.pl