Polski Asystent Google dostał nowe funkcje!

Asystent Google

Asystent Google już od jakiegoś czasu zagościł w naszym kraju. I choć nie jest jeszcze na takim poziomie, jak ten w języku angielskim, to cieszy się dość dużą popularnością. Z jego pomocą już nie tylko np. zgasimy naszą smart lampkę, ale także zamówimy sobie jedzenie na Pyszne.pl czy kupimy bilet przez Flixbusa!

OK Google, zamów mi kebaba

No, może nie do końca tak to wygląda, ale tak, teraz Asystent Google pomoże wam zamówić jedzenie. Odbywać się to będzie z pomocą serwisu Pyszne.pl. Jak ma to wyglądać? To dość prosta czynność. Wystarczy odpalić Asystenta, chociażby poprzez komendę “OK, Google”, a następnie powiedzieć “Porozmawiaj z pyszne”. Wtedy dostaniemy komunikat zwrotny z zapytaniem, czy zgadzamy się na połączenia naszego konta Google z serwisem Pyszne.pl. Następnie wypełniamy nasze dany i wybieramy 3 zestawy, które działają na zasadzie przypisania konkretnego dania (lub kilku dań) z danej restauracji pod jedną z podanych nazw. Jeśli jesteśmy fit, możemy wybrać sobie jakieś danie i nazwać to “Zdrowe jedzenie”.

pyszne pl

Ba, pomoże nam to nawet zamówić posiłek leżąc w łóżku po alkoholowych przygodach ze znajomymi.

pyszne pl

Sprawdź również: Lista komend do Asystenta Google

Potem wystarczy to zatwierdzić i wywołując znowu rozmowę z Pyszne.pl zapyta się nas, jaki zestaw chcemy zamówić.

pyszne pl

Jak na start, wygląda na to, że będzie to działać całkiem nieźle. Z chęcią wypróbuję to przy następnym zamawianiu jedzenia poprzez tę stronę.

Wybieracie się na wycieczkę do innego miasta FlixBusem?

W tym także pomoże wam Asystent Google. Komendą “Zapytaj FlixBus o połączenie”, wejdziecie w interakcję z tym przewoźnikiem. Możemy tam np. znaleźć połączenia między punktem A i B, dowiedzieć się, ile to będzie kosztować czy też jak długo będziemy w trasie.

flixbus

Miło móc mieć takie informacje pod ręką, bez potrzeby klikania w linki, wpisywania nazw itp. Wystarczy zapytać się Asystenta Google o to, a ten nam pomoże najlepiej jak potrafi. Ba, możemy nawet zapłacić od razu kartą VISA albo Mastercard, którą podłączyliśmy do Google Pay. To całkiem przyjemne ułatwienie nam życia. Bardzo często korzystam z usług FlixBusa i na pewno sprawdzę działanie tego przy następnej rezerwacji.

Co sądzicie o takich nowościach? Korzystacie z Asystenta Google? Zamierzacie sprawdzić jego nowe umiejętności?

Chcesz być na bieżąco? Śledź ROOTBLOG w Google News!