Credit Agricole wdraża mój ulubiony sposób komunikacji z klientami

credit agricole

Bank Credit Agricole powiadomił o poszerzeniu możliwości klientów, jeśli chodzi o komunikację z bankiem. W jego serwisie internetowym, CA24 eBank, uruchomiono czat.

Czat z doradcą dla klientów Credit Agricole

Kontaktować się przez czat można w rozmaitych sprawach. Doradcy Credit Agricole odpowiadają na pytania użytkowników w zakresie oferty banku czy posiadanego konta. Można też otrzymać pomoc przy podstawowych operacjach, np. w zastrzeżeniu karty, zmianie limitów transakcyjnych czy sprawdzeniu historii rachunku.

Bank informuje, że czat to prosty i szybki sposób komunikacji oraz idealne rozwiązanie dla osób, które chcą załatwić swoje sprawy bez wychodzenia z domu, ale szukają innej formy kontaktu niż rozmowa telefoniczna.

Stale rozwijamy naszą bankowość elektroniczną. Czat to kolejna funkcja, która rozszerza możliwości, jakie daje CA24 eBank i nowy kanał kontaktu z nami. Wiemy, że niektóre operacje, które na pierwszy rzut oka mogą wydawać się proste, nierzadko przysparzają trudności. Na czacie klient otrzyma wsparcie ze strony doradcy. Czat to również dobry sposób, żeby dopytać o ofertę i produkty banku 

podkreśla Iga Stępień, Manager Transformacji Bankowości Detalicznej

Inne banki tego typu rozwiązania stosują już od dawna, zarówno w serwisach online, jak i w aplikacji. Myślę, że najbardziej znanymi przykładami są tutaj ING oraz mBank. Mam nadzieję, że wkrótce i inne banki uruchomią opcję czatu, ponieważ taka możliwość jest niezwykle pomocna w wielu sytuacjach.

Źródło: credit-agricole.pl

Chcesz być na bieżąco? Śledź ROOTBLOG w Google News!