Spis treści
Hotfix 1.22 dla Cyberpunka 2077 pojawił się dzisiaj na PC, konsolach i w usłudze Stadia. Poprawka przede wszystkim tyczy się kilku misji, ale także poprawek stabilności. Usprawniono zarządzanie pamięcią, a także obsługę GPU. Posiadacze konsol powinni odczuć poprawę działania, przynajmniej w teorii. Sam hotfix 1.22 waży niewiele, na PC jest to około 500 MB.
Hotfix 1.22 – lista zmian
Zadania i otwarty świat
- Terminal przy Metro: Memorial Park powinien teraz prawidłowo zaliczać się na poczet osiągnięcia Bywalec.
- Naprawiono błędy w wyglądzie Johnny’ego występujące po kupieniu nomadzkiego samochodu od Lany.
- Naprawiono błąd w Kontrakcie: Dopóki śmierć nas nie rozłączy, który uniemożliwiał użycie windy.
- Naprawiono błąd w zadaniu Delamain: Readmisja, który sprawiał, że gracz mógł utknąć w garażu, jeśli zamiast podążania za dronem wbiegł do pomieszczenia kontroli.
- Dodano poprawkę wsteczną dla błędu naprawionego w aktualizacji 1.21, który sprawiał, że Takemura mógł utknąć w dokach Japantown w zadaniu Stary znajomy. U graczy, którzy doświadczyli tego błędu przed aktualizacją 1.21 i kontynuowali grę do aktualizacji 1.22, Takemura przeteleportuje się teraz do przybytku Wakako.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający graczowi otworzenie telefonu w mieszkaniu na początku zadania Nowy świt gaśnie.
- Naprawiono problem, przez który gracz nie mógł używać broni i przedmiotów po wejściu w interakcję z panelem konserwacyjnym w zadaniu Kto sieje wiatr.
Efekty wizualne
- Naprawiono różne problemy związane z przycinaniem ubrań NPC-ów.
Interfejs
- Naprawiono błąd sprawiający, że napisy w języku arabskim były nieprawidłowo wyrównane.
Stabilność i wydajność
- Wprowadzono różne usprawnienia zarządzania pamięcią (co zmniejsza liczbę awarii), a także inne optymalizacje.
- Poprawiono wydajność karty graficznej przy renderowaniu modeli i tkanin.
Konsole
- Optymalizacja i usprawnienia obsługi jednostek GPU oraz ESRAM na konsoli Xbox One.
- Poprawki w zarządzaniu pamięcią na PlayStation 5.
Stadia
- Gra nie będzie się już blokowała w menu przypisania klawiszy kiedy klawiatura nie jest dostępna.
Zauważacie lepsze działanie gry wraz z kolejnymi łatkami? Dajcie znać w komentarzach!
Chcesz być na bieżąco? Śledź ROOTBLOG w Google News!