Aplikacje mobilnej bankowości to nie tylko narzędzia do zarządzenia swoimi finansami. Obecnie ich wydawcy zachęcają do korzystania również poprzez udostępnianie swoim klientom innych funkcji. W aplikacji mobilnej Getin Banku zawitała właśnie nowa usługa, zakup biletów komunikacji miejskiej.
Nowa usługa dla klientów aplikacji Getin Banku
Bank wdrożył do swojej aplikacji nową funkcję, jaką jest zakup biletów na komunikację miejską. Instytucja nawiązała w tym celu współpracę z mPay, dostawcą płatności mobilnych. Obecnie w ofercie znajduje się ponad sześćdziesiąt polskich miast, a ceny biletów oczywiście nie odbiegają w aplikacji od tych kupionych w biletomatach.
Nową funkcję należy aktywować przed pierwszym zakupem biletu. Początkowo funkcja geolokalizacji wskaże miasto, w którym się właśnie znajdujemy. Po zakupie bilet jest natychmiastowo widoczny w aplikacji, można go odnaleźć w zakładce “moje bilety”. W razie kontroli należy otworzyć szczegóły biletu i okazać wygenerowany kod QR. Możemy tam także sprawdzi, ile czasu zostało do końca ważności zakupionego biletu.
Dzięki współpracy ze spółką mPay, Getin Bank udostępnił wcześniej swoim klientom opcję opłacania postoju w strefach parkowania. Jesteśmy ciekawi jaką usługę bank doda do swojej aplikacji mobilnej bankowości jako następną.
Źródło: cashless.pl
Chcesz być na bieżąco? Śledź ROOTBLOG w Google News!