Wady i usterki smartfonów mogą się trafić każdemu. Nie znamy dnia ani godziny, kiedy nasze urządzenie odmówi posłuszeństwa. Są jednak producenci, którzy mają odwagę się przyznać do błędów lub możliwych usterek komunikując oficjalnie problemy swoim klientom z ich urządzeniami. Uruchomienie programu naprawczego w takim przypadku to najlepsze rozwiązanie. Obecnie dotyczy on klientów Google Pixel 8. Urządzenie będzie można naprawić nawet po okresie gwarancji.
Google Pixel 8 i problemy z wyświetlaczem
Ten nowoczesny smartfon nie będzie miał łatwego startu. W urządzeniu występują pewne problemy, które będą mogły być rozwiązane tylko w serwisie producenta. Oficjalny komunikat do społeczności (użytkowników posiadających Pixel) został opublikowany na stronie supportu Google. Jak się okazuje urządzenia Pixel 8 (nie wszystkie) mogą mieć wadliwy wyświetlacz.
Według producenta w smartfonach mogą pojawić się problemy z pionowymi liniami i migotaniem wyświetlacza. Każdy, kto spotka się z taką usterką proszony jest o kontakt bezpośrednio z serwisem Google. Producent oficjalnie ogłosił program naprawczy dla smartfonów Google Pixel 8. Wsparcie w przypadku tego uszkodzenia będzie dostępne przez 3 lata od daty pierwotnego zakupu klienta indywidualnego. Oczywiście i to należy podkreślić: wada może pojawić się w ograniczonej ilości urządzeń.
Kiedy skorzystamy z programu naprawy dla telefonu Google Pixel 8?
W pierwszej kolejności musi wystąpić wada. Google wyraźnie wskazuje, że usterka to pionowa linia biegnąca od dołu do góry wyświetlacza lub migotanie samego ekranu. Następnie weryfikacji zostanie poddany numer imei naszego urządzenia. Sprawdzi to serwis producenta. Wada występuje tylko w nielicznych smartfonach, które mogły trafić na różne rynki. W każdym kraju konsumenci powinni zgłaszać się bezpośrednio do producenta, jeśli oczywiście zauważą wyżej opisane problemy.
Należy pamiętać, że program trwający 3 lata daje możliwość reklamacji wadliwego smartfona po okresie gwarancji. W trakcie trwania standardowego wsparcia wada również zostanie usunięta, jeśli zajdzie taka potrzeba. Co to oznacza dla klientów? W sytuacji wystąpienia innej usterki i reklamacji w serwisie producent na danym rynku usunie obie usterki (zakładając, że imei będzie kwalifikował się do programu). Także w okresie trwania standardowej gwarancji również będzie można korzystać z programu naprawy Google Pixel 8.
Źródło: Google
Chcesz być na bieżąco? Śledź ROOTBLOG w Google News!