Macie problemy z ekranami w iPhone X? A może z dysku SSD w 13-calowym Macbooku Pro 2017 bez Touch Bar nagle zaczęły znikać dane? Jeśli tak to mamy dla was dobrą informację – właśnie wystartowały programy serwisowania Apple.
Problemy z dotykiem w iPhone X
Firma Apple przyznaje się do błędu i chce go jak najszybciej naprawić. Oczywiście wady fabryczne się zdarzają, ale w przypadku produktów giganta z Cupertino jest o nich wyjątkowo głośno. I to nie dlatego, że produkty te psują się częściej niż konkurencyjne. Po prostu smartfonów na Androidzie czy laptopów na Windowsie jest znacznie więcej, a co za tym idzie nawet jeśli pojawią się jakieś problemy to możemy o nich znaleźć jedynie na forach tematycznych lub stronie samego producenta.
W przypadku iPhona X problemem jest dotyk. Spora liczba użytkowników zgłaszała, że wyświetlacz nie zawsze reaguje na polecenia, a momentami na ekranie dzieją się niewyjaśnione rzeczy bez żadnej ingerencji użytkownika. Program serwisowania będzie działać trzy lata od zakupu urządzenia. Aby z niego skorzystać wystarczy zgłosić się do któregokolwiek z autoryzowanych serwisów Apple.
Wadliwe dyski SSD w Macbookach Pro
Problem ten nie dotyczy oczywiście wszystkich Macbooków Pro, a jedynie ograniczonej liczby dysków SSD o pojemności 128 GB i 256 GB o przekątnej 13 cali bez Touch Bar. Laptopy te były sprzedawane od czerwca 2017 roku do czerwca 2018 roku. Niestety, ale wada dysków może spowodować utratę części albo nawet całości danych. Z tego też powodu firma Apple radzi dokonanie jak najszybciej backupu danych i zgłoszenie się do autoryzowanego serwisu w celu wymiany.
Niestety, ale dane, które już uległy uszkodzeniu nie będą w jakikolwiek sposób odzyskiwane. W celu sprawdzenia czy wasz Macbook Pro objęty jest programem serwisowym musicie wprowadzić numer seryjny komputera tutaj. Dodatkowo firma Apple wysłała wiadomości e-mail do klientów, którzy zarejestrowali swoje urządzenia. Akcja wymiany dysków SSD, tak samo jak w przypadku ekranów w iPhonie X, ważna jest trzy lata od zakupu.
Korzystacie z iPhona X lub z Macbooka Pro 2017? Dosięgnęły was problemy, z którymi boryka się coraz to więcej użytkowników tego sprzętu? Czekamy na komentarze!
Chcesz być na bieżąco? Śledź ROOTBLOG w Google News!