Koniec 2020 roku, przygotowujesz się na pożegnanie tego naprawdę słabego roku. Myślisz sobie, że już nic złego stać się nie może i nagle widzisz to… Xiaomi po raz kolejny zepsuło aktualizację Mi A3, tym razem jednak naprawdę poważnie!
Android 11 ucegla Mi A3
Czym byłoby Xiaomi, gdyby nie zepsuli aktualizacji do swojego smartfona z Android One? To ich tradycja, wręcz coś normalnego. Za każdym razem coś musi pójść nie tak i z tego powodu cieszę się, że chyba w końcu odpuścili sobie te smartfony. Nijak nie potrafili dobrze się za to zabrać, a tym razem naprawdę zrobili ogromny błąd, przez który posiadacze Mi A3 mogą być prawdziwie wściekli. Okazuje się, że najnowsza aktualizacja, do Androida 11, może zmienić te urządzenia po prostu w cegły!
Zobacz także: Wiemy, w czym Xiaomi Mi 11 Pro nie będzie lepszy od podstawowej wersji
W internecie aż roi się od skarg użytkowników tego smartfona na tę aktualizację. Po prostu telefon zostaje zbrickowany, czyli właśnie uceglony. To, oczywiście, jest przenośnia, ale do tego tylko mógłby nadać się w tym stanie. Przestaje reagować na cokolwiek, nie da się go włączyć, nie daje nic podpięcie do ładowarki. No po prostu cegła. Cegła i tyle. Nawet nie da się uruchomić bootloadera, żeby próbować go reanimować w jakiś sposób, co i tak nie powinno mieć miejsca. Przeciętny użytkownik nie powinien mieć takich problemów, nie musi przecież znać się na takich operacjach. Właśnie z tego powodu przestrzegam Was przed aktualizacją Mi A3 do Androida 11. Xiaomi naprawdę powinno spalić się ze wstydu za to, w jaki sposób traktują swoich klientów. To już nawet nie jest żart, to po prostu tragedia…
Xiaomi zabrało głos w tej sprawie
Dzisiaj, 7 stycznia, otrzymaliśmy wiadomość od producenta. Postanowił on skomentować tę sytuację i zapewnia, że każdy, kto uświadczył problemów związanych z tą aktualizacją, może liczyć na wsparcie.
Jesteśmy świadomi utrudnień w działaniu urządzeń Mi A3 po ostatniej aktualizacji do systemu Android 11. Wstrzymaliśmy aktualizację i obecnie pracujemy nad wypuszczeniem poprawionej wersji. Chcemy to zrobić tak szybko, jak będzie to możliwe. Osoby, u których wystąpił ten problem, bardzo prosimy o kontakt z centrum serwisowym Xiaomi, w którym zostaną poinformowane w jakich sposób dokonać bezpłatnej naprawy smartfonu. Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności wynikające z zaistniałej sytuacji.
Są tutaj użytkownicy Mi A3? Udało mi się Was
uratować czy może było już za późno?