Polska firma MyScreen pojawiła się na trwających właśnie targach CES 2024 w Las Vegas i oczywistym jest, że nie mogliśmy przegapić ich stoiska. Zobaczcie sami, jakie produkty przygotowała firma dla użytkowników.
MyScreen z nowymi rozwiązaniami na CES 2024 w Las Vegas
Warto mieć na uwadze, że MyScreen to polska marka, która obecna jest na rynku od wielu lat. Skupia się ona na produkcji akcesoriów ochronnych w postaci szkieł na ekran dla różnego rodzaju urządzeń, takich jak smartfony, tablety, zegarki czy też nawet nawigacje. Na tegorocznych targach firma pokazała nowego i jednocześnie pierwszego w ofercie case’a MyScreen REVO CLEAR CASE, który według zapewnień producenta zachowa swoją przezroczystość i nie będzie żółknąć nawet po dłuższym czasie, dzięki zastosowaniu specjalnej technologii Anti-Yellowing niwelującej wspomniany efekt żółknięcia, który bardzo często pojawia się w przypadku przezroczystych etui.
Zastosowanie takiej technologii pozwala na pozbycie się największej wady przezroczystej obudowy, ale dopiero pierwsze testy pokażą czy tak faktycznie jest. Co ważne, testujemy aktualnie nowość producenta, więc już za kilka tygodni na łamach ROOTBLOG’a pojawi się recenzja, w której dowiecie się więcej na temat samego etui.
Case posiada specjalne poduszki powietrzne na krawędziach, które absorbują wstrząsy, zabezpieczając jednocześnie smartfona przed uszkodzeniami. Na krawędziach pokrowca znalazły się też wzmocnienia oraz lekko zachodzące na front krawędzie zapobiegające bezpośredniemu kontaktowi ekranu z powierzchnią. Ponadto etui ochrania aparaty na tylnym panelu, dzięki wysuniętym krawędziom wokół wyspy oraz pozwala na pełny i bezproblemowy dostęp do wszystkich portów i przycisków. Nowość marki może pochwalić się również precyzyjnym dopasowaniem „Perfect Grip”.
Warto też wspomnieć o zgodności z technologią MagSafe – etui posiada wbudowany magnetyczny pierścień, który współgra z wspomnianą technologią i oferuje bezproblemowe przypinanie i odpinanie akcesoriów. Na koniec trzeba też dodać, że tył etui wykonany został z materiału z recyklingu, co pokazuje dbałość producenta o środowisko. Co ciekawe, opakowanie także zostało wykonane z ekologicznych materiałów i w nawet 40% składa się z włókna trawy pozyskanej z obszarów kompensacji ekologicznej, co przekłada się z kolei na redukcję emisji CO2 do 75%.
Jako, że smartfony towarzyszą nam niemal bez przerwy, to wielu użytkowników decyduje się na zabezpieczenie ich ekranów w celu zmniejszenia niebezpieczeństwa w postaci rozbicia lub porysowania. Firma MyScreen w swojej ofercie posiada wiele różnych rozwiązań, ale najnowszym i najciekawszym jest szkło ochronne MyScreen Diamond Glass Ultra, które jest jednym z grubszych szkieł hartowanych (0,82 mm) dostępnych na rynku.
Rozwiązanie to ma twardość 9H, co oznacza, że jest jednym z najtwardszych na rynku, dzięki zastosowaniu specjalnej technologii produkcji szkła, która zapewnia niezwykle wytrzymałą i trwałą ochronę. Szkło znacznie zwiększa wytrzymałość samego urządzenia, jak i odporność na upadki i inne niekorzystne czynniki. Samo szkło MyScreen Diamond Glass UItra posiada też frezowanie na krawędziach, co dodaje ciekawego i przyjemnego dla oka efektu wizualnego.
Na stoisku firmy MyScreen nie zabrakło również innych akcesoriów oraz maszyny, która wykorzystywana jest do przygotowywania i wycięcia różnego rodzaju folii. Warto też wspomnieć o rozwiązaniu MyScreen Style, które umożliwia wykonanie specjalnych skinów na tył obudowy. Do wyboru użytkownika jest dowolna grafika (zdjęcie rodzinne, ulubiona tapeta czy też jakikolwiek wzór), która zostaje w odpowiedni sposób przygotowana idealnie pod wybrany model smartfona.
Jeśli chodzi o zaprezentowane nowości, to prezentują się one bardzo przyzwoicie i mogą się stać jednymi z ciekawszych rozwiązań oferowanych na rynku. Cena nowego case’a ustalona została na 119 złotych.
Artykuł sponsorowany. Artykuł powstał przy współpracy z marką MyScreen.
Chcesz być na bieżąco? Śledź ROOTBLOG w Google News!