OPPO na konferencji „One More Step” ujawnia ambitne plany rozwoju ekosystemu IoT

OPPO TV R1

OPPO, globalny producent urządzeń mobilnych, przeprowadził dziś konferencję produktową, która odbyła się pod hasłem „One More Step”. Podczas wydarzenia zaprezentowano całą gamę nowych urządzeń. Premierą tych produktów OPPO daje znak, że w strategii marki ważne miejsce zajmuje wejście na rynek Internetu Rzeczy. OPPO kreuje inteligentne rozwiązania technologiczne uwzględniające korzystanie z wielu połączonych urządzeń, w zróżnicowanych scenariuszach. U podstaw tej filozofii leży dodawanie innowacyjnych funkcji do podstawowych urządzeń takich jak smartfony, telewizory, słuchawki i zegarki. Producent łączy najnowsze technologie z atrakcyjnym, estetycznym wzornictwem, aby ułatwiać życie i czynić je przyjemniejszym.

Bezprzewodowe słuchawki OPPO Enco X True z redukcją szumów redefiniują brzmienie

OPPO we współpracy z wiodącym dostawcą rozwiązań Hi-Fi – Dynaudio, zaprezentowało bezprzewodowe, słuchawki Enco X True z redukcją szumów. Urządzenie zostało dostrojone przez Daniela Emontsa, Głównego Specjalistę ds. Akustyki w Dynaudio, który jest twórcą kilku nagradzanych głośników Dynaudio. Wspomagane przez ekskluzywny system dźwięku DBEE 3.0 i wyróżniające się innowacyjnym projektem konstrukcji akustycznej, słuchawki OPPO Enco X True mogą odtwarzać bogate, wyraźne brzmienie w jakości Hi-Fi. Dostarczają przy tym zbalansowany, naturalny dźwięk. Ponadto funkcja redukcji szumu działa we wszystkich wariantach i obejmuje podwójną aktywną redukcję szumów ANC, zarządzanie wielopoziomową redukcją szumów oraz naturalną komunikację w trybie transparentnym. Słuchawki wyposażone są również w mikrofon z potrójną redukcją hałasu i funkcję bezprzewodowego ładowania.

OPPO na konferencji „One More Step” ujawnia ambitne plany rozwoju ekosystemu IoT

Podczas tego wydarzenia OPPO zaprezentowało dwie serie telewizorów: OPPO TV S1 i OPPO TV R1, dostępne w trzech różnych modelach. 65-calowy telewizor OPPO TV S1 posiada wyświetlacz o rozdzielczości 4K QLED z funkcją Quantum Dot. Ultraszerokie pokrycie gamy kolorów (NTSC 120%) zapewnia czystszą i bardziej żywą grafikę oraz łagodniejsze i bardziej płynne przejście kolorów. Najwyższa częstotliwość odświeżania 120 Hz i zmienna częstotliwość odświeżania (VRR) zapewniają, że transmisje sportowe oraz grafika w grach wideo wygląda jeszcze bardziej płynnie i naturalnie. W audio nowych telewizorów, OPPO także nawiązało współpracę z Dynaudio, aby zapewnić wciągającą, kinową jakość dźwięku. Telewizor OPPO TV S1 wyposażony jest w osiemnaście stereofonicznych głośników przestrzennych o łącznej mocy do 85W, obsługujących 5,1.2 kanałów i Dolby Atmos.

OPPO na konferencji „One More Step” ujawnia ambitne plany rozwoju ekosystemu IoT

OPPO TV R1 jest dostępny w wersjach 55- i 65-calowych, które wyposażone zostały w czterordzeniowy procesor i szybkie Wi-Fi 6. Dodatkowo, OPPO wprowadziło na rynek swój pierwszy okrągły zegarek OPPO Watch RX oraz zaktualizowany ColorOS Watch 1.5 z nowymi tarczami, trybami sportowymi i różnymi aplikacjami, które jeszcze bardziej poprawią komfort użytkowania. OPPO nawiązało również współpracę z wydawcą gry League of Legends, w efekcie czego wprowadziło w Chinach trzy produkty: OPPO Watch League of Legends Limited Edition, OPPO Watch RX League of Legends Limited Edition oraz OPPO Find X2 League of Legends Esports: Worlds 2020 Edition.

Nowe produkty OPPO są dostępne na razie tylko w Chinach. Chcielibyście ujrzeć te produkty w Polsce?

Chcesz być na bieżąco? Śledź ROOTBLOG w Google News!