League of Legends to jedna z najpopularniejszych, jak nie najpopularniejsza gra MOBA na świecie. Myślę, że duża część z Was słyszała o tej grze na pewno. OPPO, chiński producent smartfonów, został oficjalnym partnerem tej gry!
Czy ta współpraca może zaowocować mobilną wersją LoLa?
Od dawna mówi się, że ta ciesząca się mega dużym zainteresowaniem od wielu lat gra MOBA może doczekać się swojej wersji na smartfony. Dotychczas powstało wiele gier próbujących ją naśladować, lecz wciąż nie jest to to samo. Myślę, że wiele osób ucieszyłoby się, gdyby ich ulubiona gra mogła zagościć nie tylko na ich komputerach, ale i smartfonach.
Współpraca OPPO i Riot Games jednak nie na tym ma polegać. Rzecz jasna, nie jest powiedziane, że koniec końców nie może z niej wyniknąć coś więcej. Oficjalny cel jest jednak inny. Chiński gigant mówi tutaj o zwiększeniu zainteresowania swoimi produktami wśród młodych ludzi.
“E-sport jest szybko rozwijającym się sportem na świecie, a gra League of Legends stała się stylem życia wielu młodych ludzi w ostatnich latach. Jako marka zorientowana na klienta, OPPO zawsze szuka właściwego sposobu dotarcia do młodych ludzi, naszą docelową grupą. To świetny ruch dla Riot oraz OPPO; partnerstwo to pozwoli nam na kontynuowanie więzi z młodymi podczas dołączania do nich w świętowaniu każdej wygranej gry” – Brian Shen, wiceprezes OPPO i prezes marketingu globalnego
OPPO podejmując się tej współpracy dołączyło do grona innych partnerów, takich jak chociażby znany francuski dom mody, Louis Vuitton bądź Mastercard, którego to karty być może macie w swoich portfelach. Nie jest to jednak pierwsza taka większa współpraca tego chińskiego giganta, bowiem jest on także partnerem chociażby FC Barcelony. Chyba nie powiecie mi, że nie znacie tego klubu piłkarskiego?
Jestem bardzo ciekaw, czy finalnie z tej współpracy wyniknie coś więcej niż tylko promocja smartfonów OPPO. Z chęcią zagrałbym w LoLa na smartfonie, a Wy?
Chcesz być na bieżąco? Śledź ROOTBLOG w Google News!