Płatność na raty bez odsetek: nowa usługa od LPP i PayU

payu

Firma LPP, jeden z najdynamiczniej rozwijających się producentów odzieży w Europie Środkowo-Wschodniej, wprowadziła innowacyjną usługę, umożliwiającą swoim klientom rozłożenie płatności na 5 nieoprocentowanych rat. Nowa oferta jest dostępna w sklepach internetowych popularnych marek takich jak Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay.

Ratalne płatności od PayU w LPP

Klienci internetowi coraz częściej poszukują alternatyw dla tradycyjnych metod płatności. Badania pokazują, że ponad 1/3 kupujących online w Polsce wybiera różne sposoby odroczenia płatności, z których wiele wykorzystuje model „Buy Now, Pay Later” (BNPL). Odpowiadając na rosnące oczekiwania rynku, PayU wprowadza na rynek nową usługę „5×0%”, łączącą cechy BNPL i rat online.

Płatność na raty bez odsetek: nowa usługa od LPP i PayU

„5×0%” to świeże spojrzenie na finansowanie zakupów. Usługa umożliwia dokonanie zakupów o wartości minimalnej 100 zł, a całość kwoty zostaje automatycznie rozłożona na 5 nieoprocentowanych rat. To innowacyjne podejście do produktu ratalnego jest wynikiem obserwacji e-konsumentów i analizy potrzeb e-sklepów.

Pierwszym partnerem strategicznym PayU, który wprowadził płatność ”5×0%” do swojej oferty, jest polska Grupa LPP, właściciel 5 rozpoznawalnych marek odzieżowych, dostępnych na blisko 40 rynkach.

komentuje Tomasz Żołnierz, Head of Credit Business Development EMEA, PayU

Płatność „5×0%” jest łatwo dostępna dla klientów, co sprzyja dokonaniu większych, ale jednocześnie bardziej świadomych i przemyślanych zakupów. Od lipca br., klienci sklepów Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay mają możliwość skorzystania z tej opcji.

Z naszej perspektywy wprowadzenie płatności ratalnej na zaproponowanych przez PayU warunkach jest zgodne z preferencjami naszych klientów, a dodatkowo wpłynie na bardziej przemyślane zakupy

dodaje dyrektor ds. digitalizacji LPP, Mikołaj Wezdecki

Dzięki tej inicjatywie LPP i PayU, polscy klienci mają teraz większą elastyczność w planowaniu swoich zakupów, co z pewnością jest mile widziane na dynamicznie rozwijającym się rynku e-commerce.

Źródło: payu.com

Chcesz być na bieżąco? Śledź ROOTBLOG w Google News!