“Twórca” produktów Apple stworzył dziwną kurtkę

"Twórca" produktów Apple stworzył dziwną kurtkę
Fot.Pixabay.com

Nie tylko iPhone’y próbują znaleźć klientów na rynku. Bardzo często oprócz nowoczesnych smartfonów szczęścia próbują również dodatki, które mogą ułatwić klientom życie. Wśród nich są ładowarki, akcesoria oraz inne produkty. Jedną z nich jest kurtka modułowa 3 w 1.

Jony Ive znowu projektuje

Fani marki Apple z pewnością pamiętają te słynną postać. Jonathan pracując dla amerykańskiej marki jako dyrektor zasłynął projektem między innymi iPoda i iPhone’a. Wiele osób bardzo dobrze kojarzy dyrektora ds. projektowania, którego niektórzy ochrzcili “ojcem” smartfona iPhone. Obecnie Ive już jako wolny strzelec, ale dalej współpracujący z Apple działa na własną kieszeń. I w ten o to sposób firma LoveFrom oraz była główna projektantka Apple i Jony Ive łącząc siły z włoską marką Moncler stworzyli projekt, który próbuje być czymś wow. Nie bez powodu napisałem, że próbuje. Nowa kurta modułowa zachwyci swoim designem, ale czy będzie przydatna?

"Twórca" produktów Apple stworzył dziwną kurtkę
Kurtka modułowa 3 w 1 / fot.Moncler/LoveFrom

Ważnym elementem wspomnianej garderoby jest ocieplana żółta kamizelka przeznaczona na zimną pogodę. Kamizelkę można nosić osobno lub w połączeniu z jednym z trzech modułów: poncho, parka lub kurtka. Moduły te są mocowane do kamizelki za pomocą magnetycznych guzików DUO, przypominających MagSafe w iPhonie. Każdy moduł jest wykonany z pojedynczego kawałka nylonu pochodzącego z recyklingu, złożonego do perfekcji w sposób przypominający technikę produkcji kimon. Produkcja odbywa się podobno przy użyciu unikalnego krosna, zwykle używanego do produkcji pościeli. Wiele osób zada sobie pytanie – po co taki produkt? Trudno odpowiedzieć na to pytanie jednoznacznie, ale 4 lata potrzebne do stworzenia tej kurtki 3 w 1 daje wiele do myślenia. Kolekcja trafi do sprzedaży 24 września, a ceny nie zostały jeszcze ustalone. Przyglądając się karierze Ive’a stwierdzam, że pewnie jeszcze nie raz i nim usłyszymy. To kwestia czasu. Na ten moment on i jego wspólnicy od projektu będą musieli zadbać, aby sprzedaż tego ubrania poszybowała naprawdę wysoko.

Źródło: Fastcompany.com  

Chcesz być na bieżąco? Śledź ROOTBLOG w Google News!