ZTE zmienia serwis gwarancyjny. Kto teraz zajmie się obsługą producenta?

zte logo

Sprzedaż i obsługa pogwarancyjna od zawsze szły w parze. ZTE jak każdy producent zdaje sobie z tego sprawę. Producent, chcąc poprawić jakość obsługi serwisowej dokonuje zmiany w tym obszarze.

ZTE zmienił serwis gwarancyjny. Wsparciem zajmie się Fixit

Chiński producent funkcjonuje na rynku od długiego czasu. W Polsce marka sprzedaje routery oraz smartfony (pod brandem Nubia). Każde urządzenie, które trafi do klienta zabezpieczone jest wsparciem gwarancyjnym. Producent najwyraźniej stwierdził, że czas zaktualizować swoją obsługę, a konkretnie serwis. Efektem tych działań jest zabranie autoryzacji napraw firmie Cordon Electronics (znany pod nazwą SBE). Podmiotem przejmującym obszar serwisowy jest Fixit (nie mylić z iFixit, słynną zagraniczną firmą). Muszę przyznać, że jestem zaskoczony taką zmianą, ponieważ zmieniał punkt obsługi serwisowej już kilka razy. Naprawami zajmował się między innym serwis CCS i CTDI (dawny Regenersis) oraz końcu firma SBE. Są to trzy najpopularniejsze punkty napraw sprzętu elektronicznego. Powody zmiany nie są znane, możemy się jedynie domyślać, że chodzi o pieniądze.

Serwis Fixit

Serwis Fixit nie jest nowym graczem na rynku. Firma zajmuje się także wsparciem serwisowym różnych producentów, ale jak do tej pory nie są to czołowi producenci smartfonów oprócz firmy Neffos, Blackview. Strona ZTE wskazuje, że od teraz naprawy gwarancyjne ich podmiotów będą obsługiwane właśnie w serwisie Fixit. Do zmiany doszło całkiem niedawno, ponieważ na stronie serwisu w sektorze marek na chwilę obecną nie ma producenta ZTE. Z kolei w serwisie SBE (znaczy Cordon) możliwość zgłoszeń chińskiej marki nie jest już dostępna.

Źródło: ZTE, opracowanie własne

 

 

Chcesz być na bieżąco? Śledź ROOTBLOG w Google News!