Firma Nothing opublikowała raport podsumowujący II kwartał 2023 roku, w którym zawarto zapowiedź bardzo ciekawego programu CMF by NOTHING.
CMF by NOTHING
CMF by NOTHING to nazwa nowego programu, w zasadzie submarki firmy Nothing. Nie zdradzono większych szczegółów, ale wygląda to na specjalny program, który ma na celu wydawanie produktów podobnych do tych od Nothing, ale w niższej cenie. Można to porównać do Xiaomi oraz do Redmi, gdzie produkty Xiaomi mają być bardziej premium, a Redmi bardziej budżetowe.
CMF to odpowiedź na potrzeby fanów Nothing chcących skusić się na urządzenia tej marki, ale niekoniecznie mogących wydać aż tyle pieniędzy. Fakt, produkty Nothing nie należą do najdroższych, ale z pewnością nie są budżetowe.
Urządzenia marki CMF będą, przede wszystkim, tańsze, ale też zbudowane z myślą o oryginalnym designie, wysokiej jakości oraz dobrych doświadczeniach użytkowania. CMF ma też dać opcję wejścia do ekosystemu Nothing bez potrzeby wydawania sporych kwot. CEO firmy, Carl Pei, dodał, że programem CMF ma zajmować się oddzielny zespół wewnątrz Nothing, dzięki czemu praca i rozwój głównych produktów Nothing nie będzie zaburzony. Warto dodać, że produkty oznaczone jako Nothing mają być dalej premium oraz oferować najnowsze funkcje.
Co ciekawe, już teraz Carl Pei poinformował, że pojawią się dwa produkty oznaczone jako CMF, a będzie to smartwatch oraz słuchawki. Mowa tu o budżetowych słuchawkach, natomiast nic nie wiemy o smartwatchu, tym bardziej, że do tej pory firma Nothing nie skupiała się na tej kategorii produktowej.
Chcesz być na bieżąco? Śledź ROOTBLOG w Google News!