Chińskie sklepy robią wszystko aby zachęcić klientów do zakupu właśnie w Państwie Środka. Wiele osób bało się konieczności płacenia podatku VAT czy cła, więc powstały specjalne magazyny zlokalizowane w Europie. Teraz Gearbest idzie o krok milowy w przód!
Zwroty i gwarancja w Europie staje się faktem!
Polska została wyróżniona przez Gearbest. Sklep ten jest pierwszym chińskim sklepem internetowym, który oferuje możliwość zwrotu zakupionych produktów. Niezależnie od tego czy dana rzecz po prostu wam się nie spodobała czy nie pasowała możecie odesłać je do polskiego magazynu. To ma zaoszczędzić klientom czasu, znacząco skrócić czas oczekiwania na zwrot pieniędzy oraz zmniejszyć koszty wysyłki zwrotnej.
To jednak jeszcze nie wszystko. Jeśli zakupiona rzecz ulegnie uszkodzeniu, oczywiście nie może to być uszkodzenie z waszej winy czy niewłaściwego użytkowania, możecie odesłać ją na gwarancję. I to nie do Chin, a do magazynu w Hiszpanii. Tam centrum serwisowe sprawdzi usterkę i jeśli uzna, że obejmuje ją gwarancją naprawi ją całkowicie za darmo. Następnie dany produkt zostanie odesłany całkowicie za darmo na nasz adres. Ciężko powiedzieć jak długo potrwa cały proces, ale miejmy nadzieję, że centrum serwisowe Gearbest będzie działać wyjątkowo sprawnie.
Zobacz też: Kupować tanio czy bezproblemowo? Czasem oszczędność może boleć…
I trzeba przyznać, że podejście chińskiego sklepu do polskich klientów robi wrażenie. Możliwość zamówienia z europejskiego magazynu, z którego wysyłka trwa zaledwie kilka dni, gwarancja realizowana w Hiszpanii i bezproblemowe zwroty mogą sprawić, że jeszcze większa część osób zwróci swój wzrok właśnie w stronę Gearbest. Miejmy nadzieję, że chiński sklep przygotuje jeszcze jakieś niespodzianki dla polskich klientów!
Co myślicie o wprowadzeniu zwrotów do polskiego magazynu? Czy gwarancja realizowana w Hiszpanii spowoduje znaczący wzrost klientów? Zapraszamy do dyskusji!
Chcesz być na bieżąco? Śledź ROOTBLOG w Google News!