Huawei naprawi każdą wadę telefonu, także wyświetlacz w Mate 20 Pro. Dodatkowo dwa dni w miesiącu naprawy są bezpłatne!

dni serwisowe huawei 1

Korzystacie z smartfonów Huawei i macie z nimi jakikolwiek problem? A może zdarzyło się wam upuścić telefon, co skutkowało pęknięciem wyświetlacza czy plecków? Dni Serwisowe w Salonach Serwisowych Huawei mają być idealnym rozwiązaniem dla wszystkich posiadaczy urządzeń chińskiego giganta.

Dwa dni darmowych napraw w miesiącu od Huawei

Polski oddział Huawei postanowił przygotować coś specjalnego. W podziękowaniu za długotrwałe zaufanie i wsparcie wprowadził akcję o nazwie dni Serwisowe. Podczas tych dni wszystkie Salony Serwisowe Huawei w kraju przeprowadzają naprawy na specjalnych warunkach. Wystarczy odwiedzić dowolny salon i zlecić naprawdę, a po wszystkim przyjdzie nam zapłacić jedynie za wykorzystanie części. Sama naprawa zostanie wykonana całkowicie bezpłatnie. Promocja obowiązuje w każdy ostatni piątek i ostatnią sobotę miesiąca. Podczas tych dni klienci mogą liczyć także na specjalne bonusy, ale Huawei nie ujawnił co się kryje pod tą obietnicą. Akcja dotyczy napraw telefonów i części w ramach ich dostępności, a co za tym idzie jeśli posiadacie jakiś starszy model firmy Huawei to jego naprawa może nie być możliwa. Dni Serwisowe obowiązują w następujących miastach:

  • Lublin,
  • Tychy,
  • Gdynia,
  • Warszawa,
  • Kraków,
  • Rzeszów,
  • Poznań,
  • Koszalin,
  • Kielce,
  • Łódź,
  • Szczecin,
  • Gorzów Wielkopolski,
  • Katowice,
  • Białystok,
  • Olsztyn,
  • Kalisz.
huawei mate 20 pro
Huawei Mate 20 Pro

Wadliwe wyświetlacze także są wymieniane

Jak informuje nas sam Huawei serwisy indywidualnie rozpatrują każdą sprawę i w większości przypadków bez żadnych zastrzeżeń wymieniają lub naprawiają wadliwe urządzenia. Dotyczy to także wad związanych z zielonymi wyświetlaczami w najnowszym Mate 20 Pro. Producentowi bardzo zależy na tym, aby wszyscy użytkownicy ich smartfonów byli w pełni zadowoleni z posiadanego sprzętu oraz obsługi posprzedażowej firmy.

Jeśli jednak zdarzyłaby się sytuacja, że serwis potraktuje klienta niesprawiedliwie lub też urządzenie nie zostanie należycie naprawione, to przedstawiciele firmy Huawei proszę o niezwłoczny kontakt celem wyjaśnienia tej sytuacji. W serwisie też pracują ludzie, którzy mogą popełniać błędy. Trzeba przyznać, że takie działanie powinno spodobać się wszystkim posiadaczom smartfonów giganta z Państwa Środka!

Co myślicie o Dniach Serwisowych firmy Huawei? Zamierzacie z nich skorzystać? Zapraszamy do dyskusji!

Chcesz być na bieżąco? Śledź ROOTBLOG w Google News!