Firma InPost znana z Paczkomatów, nie zamierza zaprzestać na samym dostarczaniu przesyłek. Przedsiębiorstwo właśnie zarejestrowało nowy znak towarowy – InPost Pay.
InPost Pay
InPost dosyć mocno inwestuje w różne sektory. Paczkomaty wyrastają niczym grzyby po deszczu, nawet poza granicami Polski, a firma dodatkowo zajęła się chociażby dostawą jedzenia w ramach usługi InPost Fresh. Teraz jednak planuje zrobić coś jeszcze bardziej innego.
Otóż w Urzędzie Patentowym firma zarejestrowała nowy znak towarowy “InPost Pay”. Nowość zauważył serwis dlahandlu.pl, a serwis cashless.pl poprosił firmę o szczegóły. Ta niestety odmówiła komentarza.
Nazwa jednak brzmi dosyć jednoznacznie i można wywnioskować, że chodzi właśnie o system płatności. Obstawiam, że jednak nie ma mowy o płatnościach zbliżeniowych z wykorzystaniem chociażby NFC, a raczej będzie to jakiś system online powiązany z InPostem. Płatności zbliżeniowe są dosyć trudne w implementacji, bowiem wymagają dogadania się z różnymi bankami, aby nową funkcję wsparły. Chyba, że InPost stworzy coś na wzór własnego portfela, którym po prostu będziemy płacić. Na szczegóły jednak prawdopodobnie będziemy musieli jeszcze trochę poczekać.
Źródło: dlahandlu.pl przez cashless.pl
Chcesz być na bieżąco? Śledź ROOTBLOG w Google News!