Koniec z nadawaniem paczki bezpośrednio w paczkomacie. InPost ogłasza, że do wysłania będzie trzeba przygotować się już wcześniej.
InPost zachęca do używania swojej aplikacji
Klienci InPost powinni przygotować się na nadchodzące zmiany. W szczególności to wiadomość dla tych, którzy wysyłają duże liczby paczek. Od 1 kwietnia 2021 r. firma kurierska wyłączy możliwość nadawania przesyłek bezpośrednio w paczkomatach. Do tej pory można było nadać paczkę, wybierając odpowiednie opcje oraz wpisując dane na ekranie zamontowanym w każdym paczkomacie.
Zobacz też: InPost ma już 9000 Paczkomatów. Jubileuszowy automat stanął we wsi!
Od 1 kwietnia 2021 roku rozpoczniemy wyłączanie możliwości nadawania przesyłek bezpośrednio w paczkomacie. Nie znaczy to jednak, że wysyłanie paczek z paczkomatu będzie teraz trudniejsze. Wręcz przeciwnie… będzie jeszcze łatwiejsze.
– czytamy w komunikacie InPostu cytowanym przez bankier.pl.
Jak wiecie, jakiś czas temu wprowadzono opcję nadawania przesyłek bez konieczności drukowania etykiety i naklejania kodów QR. InPost zdecydował się, aby skłonić do korzystania z tej usługi wszystkich użytkowników. Klienci będą więc mogli mogą wysyłać paczki z poziomu aplikacji mobilnej InPost Mobile oraz oczywiście strony internetowej przez Managera Paczek. Firma kurierska jednocześnie zachęca klientów do korzystania z nowej opcji nadawania paczek, ponieważ, jak czytamy, jest to jeszcze łatwiejsze rozwiązanie. Wygląda na to, że obsługa paczkomatów bez posiadania na telefonie aplikacji stanie się niedługo praktycznie niemożliwa…
Skorzystaliście już z nadawania paczek w aplikacji InPost Mobile? Jakie są Wasze wrażenia?
Chcesz być na bieżąco? Śledź ROOTBLOG w Google News!