Sprzedaż biletów PKP Intercity w KOLEO ruszyła!

KOLEO

Aplikacji KOLEO używam od dawna i przywykłem, że nie można kupić w niej biletów na przejazd pociągami PKP interCity. Jak podaje źródło, wcześniej polski przewoźnik kolejowy nie był zainteresowany współpracą z tą platformą. Sytuacja uległa zmianie dopiero w tym roku, a latem członek zarządu PKP Intercity, Tomasz Gontarz, poinformował, że została podpisana umowa z KOLEO.

Bilety PKP Intercity w aplikacji KOLEO!

W ubiegłym tygodniu w aplikacji KOLEO pojawiły się bilety PKP Intercity. Jak tłumaczy Agnieszka Serbeńska z biura prasowego PKP Intercity, obecnie system sprzedaży biletów jest wciąż dopracowywany. Nie dostaliśmy jeszcze informacji o finalnym wdrożeniu, ale kiedy tylko dotrą one do naszej redakcji, poinformujemy Was.

Bilety PKP Intercity w tym tygodniu pojawiły się w aplikacji, ale jeszcze nie ze stuprocentową ofertą. Obecnie trwa końcowy etap integracji pomiędzy systemami informatycznymi obydwu spółek. Pełna funkcjonalność sprzedaży zostanie osiągnięta w najbliższych dniach, o czym będziemy szerzej informować po jej finalnym wdrożeniu.

Z poziomu aplikacji możemy kupić bilet dla siebie, ale mamy także opcję dodania kolejnych pasażerów zapisanych w KOLEO. Po wybraniu połączenia mamy również możliwość wskazania preferowanego usytuowania czy wagonu, podobnie jak ma to miejsce na stronie Intercity.

KOLEO wyprzedziło tym samym oficjalną apkę od PKP, która czeka na publikację w sklepach z aplikacjami. O Pekapce ,bo tak się nazywa, mogliście również przeczytać na naszym portalu.

Źródło: rynek-kolejowy.pl

Chcesz być na bieżąco? Śledź ROOTBLOG w Google News!