Aplikacja Moje ING mobile oprócz samych funkcji związanych z bankowością posiada też wiele innych opcji. Wśród nich znajdziemy chociażby opcję włączenia raportów i alertów BIK, a także załatwiania spraw urzędowych.
Bilety komunikacji miejskiej w Moje ING
Klienci ING zyskają wkrótce możliwość kupowania biletów komunikacji miejskiej w aplikacji swojego banku. Jak podaje serwis cashless.pl, użytkownicy telefonów z systemem operacyjnym Android mogą spodziewać się wdrożenia tego rozwiązania jeszcze w tym kwartale. Posiadacze urządzeń z iOS mają otrzymać tę usługę w drugim kwartale tego roku.
Operatorem, który pozwoli na udostępnienie biletów komunikacji miejskiej w Moim ING będzie moBiLET. Partnerstwo z tą platformą już wcześniej zaowocowało i przyniosło nam w aplikacji ING funkcję opłacania postoju w strefach parkowania. Usługę tę wprowadzono w lipcu zeszłego roku. Już wtedy zapowiadano, że klienci ING będą mogli kupować bilety w aplikacji, ale jak widać wymagało to większej ilości czasu.
Z moBiLETem współpracują także takie banki jak Alior, BNP Paribas, Millenium, PKO BP oraz Santander. Z kolei w swojej bankowości mobilnej klienci Pekao mogą kupować bilety dzięki współpracy ze SkyCash. Moje ING to nie jedyna aplikacja bankowa, którą w najbliższym czasie czekają nowe funkcje, ponieważ również mBank ogłosił dostępność biletów, co opisywaliśmy na naszym portalu.
Mam nadzieję, że bank ING popracuje także nad optymalizacją swojej aplikacji. Z tego co zaobserwowałem jest to jedna z najwolniej działających mobilnych bankowości, z jakich miałem okazję korzystać. Zajmuje też stosunkowo dużo miejsca w pamięci telefonu.
Źródło: cashless.pl
Chcesz być na bieżąco? Śledź ROOTBLOG w Google News!