Opera i cashback? Tak, z rozszerzeniem Dify

Dify

Kojarzycie rozszerzenia do przeglądarek, które zapewniają cashback? Jeśli oglądacie filmy na YouTube, to myślę, że co najmniej jedno jesteście w stanie wymienić. Teraz na rynku takich usług pojawiła się kolejna – Dify, której twórcą jest przeglądarka Opera.

Cashback od Opery – Dify

Opera poinformowała nas, że rozszerzenie Dify zostało uruchomione w Polsce. Przedstawia je jako zintegrowane, płynne i nieinwazyjne środowisko cashback w przeglądarce. W ramach tego rozwiązania swoje oferty ma ponad 300 partnerów. Znajdziemy wśród nich popularne sklepy takie jak Allegro, CCC, Media Expert czy Aliexpress – cała lista dostępna jest tutaj.

Dify

Producent przeglądarki zaznacza, że dzięki Dify użytkownicy nie muszą instalować dodatkowych rozszerzeń cashback, które mogłyby zagrozić ich prywatności.

Każdego dnia miliony ludzi robi zakupy online za pomocą przeglądarki Opera. Dzięki Dify poprawiamy wrażenia zakupowe naszych użytkowników bezpośrednio w miejscu, w którym te zakupy się odbywają: w przeglądarce. Zapewniamy im również satysfakcję finansową, dzięki najwyższemu procentowi zwrotu gotówki i imponującej liczbie partnerów.

powiedział John Toskey, wiceprezes ds. handlu elektronicznego w Operze

Na podstawie analizy przeprowadzonej przez Nielsen, porównującej stawki cashbacku Dify z innymi popularnymi usługami cashback, Opera oferuje wyższe średnie stawki cashbacku i najszybsze wypłaty w Polsce.

Dify

Teraz usługa jest dostępna w wersji testowej, bo firma chce najpierw poznać opinie użytkowników na temat Dify. Mogą je dostarczyć również osoby korzystające z innych przeglądarek, ponieważ przygotowano także rozszerzenie dla Firefoksa, Edge oraz Chrome’a.

Źródło: informacja prasowa

Chcesz być na bieżąco? Śledź ROOTBLOG w Google News!