Pacific zamyka się. Mamy kilkanaście dni na wypłatę środków

pacific

Pacific to fintech, który wyróżniał się oferowaniem kart z plastiku wyłowionego z oceanów. Niestety, właśnie poinformowano, że aplikacja Pacific zostanie zamknięta.

To koniec dla Pacific – a przynajmniej dla aplikacji

Pacific to fintech z Polski, którego nazwa nie jest przypadkowa. Otóż karty płatnicze były produkowane z plastiku wyłowionego z oceanów. Ponadto usługa część swoich przychodów miała przeznaczać na oczyszczanie mórz. Wewnątrz samej aplikacji mogliśmy znaleźć wbudowany sklep, który pozwalał na zakup przeróżnych towarów fizycznych. Sam z tego fintecha zacząłem korzystać niedawno i traktowałem go jako taką dodatkową skarbonkę bądź alternatywny środek płatniczy. Aplikacja potrzebowała wielu poprawek, ale wszystko całkiem sprawnie działało.

Niestety, dzisiaj Pacific rozesłał klientom informacje mówiące, że aplikacja zostanie zamknięta. I to bardzo szybko, bowiem już 20 grudnia. Tym samym my – klienci – mamy zaledwie 2 tygodnie na wypłatę środków. Preferowaną formą jest przelew na inny rachunek bankowy (co ciekawe, rachunki Pacificowi dostarczał Aion Bank).

Zakończenie działania aplikacji Pacific.

PROSIMY O WYPŁATĘ Środków z aplikacji DO DNIA 20.12.2022

Szanowni Państwo, Pacific.org sp. z o.o informuje, że z dniem 20.12.2022 r. zakończy świadczenia usług na rzecz Użytkowników za pośrednictwem Aplikacji Pacific. Zakończenie świadczenia usług przez Pacific.org sp. z o.o. jest równoznaczne z zaprzestaniem możliwości korzystania z Aplikacji Pacific oraz brakiem dostępu do danych Użytkownika zgromadzonych w Aplikacji Pacific. Pacific.org sp. z o.o. wypowiada umowy Użytkownikom w trybie par. 11 pkt 9 regulaminu platformy Pacific z zachowaniem 14 dniowego okresu wypowiedzenia. Z dniem wygaśnięcia stosunku umownego na korzystanie z Aplikacji Pacific tj. 20 grudnia 2022 r. zostanie też rozwiązany Państwa stosunek umowny z Aion Bank Spółka Akcyjna Oddział w Polsce na postawie pkt III.I Ogólnych Warunków dla Klientów Detalicznych – Oferty dla Klientów Pacific.

Prosimy o wypłatę wszystkich środków pieniężnych zgromadzonych na rachunku bankowym do dnia 20 grudnia 2022 r. za pośrednictem Aplikacji Pacific (przelew na rachunek w innym banku). Po rozwiązaniu stosunku umownego wszystkie zobowiązania stają się automatycznie i natychmiastowo wymagalne, bez konieczności formalnego powiadomienia.

W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z Pacific.org sp. z o.o. pod adresem hello@pacific.org.

Niniejsza informacja została sporządzona w formie elektronicznej i nie wymaga podpisu.

Z poważaniem, Zespół Pacific i Zespół Aion Bank SA

Portal Cashless uzyskał informację mówiącą, że fintech nie zamyka się całkowicie. Podobno Pacific powróci ale w nieco innej formie – możliwe, że u boku Alior Bank.

Źródło: Pacific

Chcesz być na bieżąco? Śledź ROOTBLOG w Google News!