Spis treści
Premiera już za nami! Wszyscy możemy się cieszyć rozgrywką… chyba, że napotkamy na irytujące bugi. Studio CD Projekt wie o tym, że w grze znajdują się elementy do dopracowania, a wśród nich sporo takich, które odkryją dopiero gracze. Jest ich w końcu ponad milion, a myślę, że i co najmniej dwa miliony. To mnóstwo feedbacków do przejrzenia i rzeczy do naprawienia.
Na co pomaga patch 1.04?
Aktualizacja na GOG-u waży około 500 MB. Tak prezentuje się lista zmian:
Zadania
- Naprawiono błąd, uniemożliwiający ukończenie ostatniego celu w Kontrakcie: Czwarta bezwładza.
- Naprawiono błąd, uniemożliwiający rozpoczęcie rozmowy z Johnnym w zadaniu Pasażer.
- Naprawiono rzadki błąd, wskutek którego NPC nie dzwonili do V jeśli zadanie A Like Supreme zostało porzucone w trakcie wykonywania go.
- Naprawiono błąd, wskutek którego Nix nie powracał na swoje miejsce w zadaniach Księga Zaklęć i Odwilż.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający postęp zadania Stróże bezprawia, jeśli opuszczono teren zadania.
- Naprawiono błąd, wskutek którego nie można było odnaleźć Delamaina w ramach zadania Delamain: Readmisja.
- Naprawiono błąd, wskutek którego gracz pozostawał w drugiej fazie zadania po zakończeniu walki z Ozobem w Pacifice, jeśli było ono wykonywane po ukończeniu zadania Finałowa walka.
- Naprawiono błąd, wskutek którego Nomadzi znikali jeśli opuszczono teren zadania w trakcie trwania walki w zadaniach Nie mów Saulowi / Właściwy moment.
- Umożliwiono śledzenie na minimapie zadań Witaj w Pacifice / Rozpoznanie wzorca / Czynnik ludzki.
- Naprawiono błąd, uniemożliwiający V ruch, jeśli żaden z warunków niebieskich linii dialogowych nie mógł zostać spełniony w zadaniu Na czarną godzinę.
- Naprawiono błąd wstrzymujący upływ czasu jeśli opuszczono teren zadania Chłopiec z pistoletem lub porzucono je.
- Naprawiono błąd, wskutek którego rozmowa z Johnnym nie rozpoczynała się po opuszczeniu hotelu w zadaniu Metamorfozy.
- Naprawiono błąd, wskutek którego postęp zadania Chłopiec z pistoletem był blokowany po opuszczeniu terenu zadania (przed wspinaczką na górę).
- Naprawiono błąd, wskutek którego cel “Udaj się do kabiny nr. 9” w zadaniu Dom lalek nie był zaliczany, jeśli gracz zbyt szybko wszedł do wskazanego pokoju.
- Naprawiono błąd, wskutek którego Jackie nie mógł usiedzieć w miejscu w zadaniu Miasto snów.
- Inne poprawki zadań.
Rozgrywka
- Poprawiono podgląd broni w menu Wytwarzania.
Poprawki graficzne
- Zmniejszono czas ładowania wyglądu pojazdów.
- Przyspieszono zmianę widoku z pierwszoosobowego na trzecioosobowy w pojazdach.
- Naprawiono brakujące animacje u ważnych fabularnie NPCów podczas przerywników filmowych.
Wydajność i stabilność
- Poprawiono stabilność gry, w tym zawieszanie się gry.
Różne
- Zmieniono efekt migoczących świateł w segmentach z braindansem aby zmniejszyć ryzyka wywołania symptomów epileptycznych. Efekt został wygładzony, a migotanie jest teraz delikatniejsze i występuje w większych odstępach czasowych.
- Usunięto utwory chronione prawem autorskim z gry gdy opcja “Wyłącz muzykę chronioną prawem autorskim” jest włączona.
PC
- Zmiana języka na domyślny w ustawieniach gry poprawnie ustawia język zgodny z językiem klienta Steam.
Konsole
- Poprawiono jakość odbić na konsolach Xbox One i PlayStation 4 aby wyeliminować efekt rozmycia.
- Naprawiono błąd, wskutek którego osiągnięcie “Ziemia Jałowa” zatrzymywało się na 97% postępu po ukończeniu wszystkich istotnych zadań w Badlandach na Xboxie
Gdzie zgłaszać usterki?
Błędy i problemy z grą można zgłosić na stronie support.cdprojektred.com, gdzie wybieramy platformę, na której gramy.
Jak działa u Was gra, napotkaliście jakieś bugi? Dajcie znać w komentarzach!
Chcesz być na bieżąco? Śledź ROOTBLOG w Google News!