Pierwsza łatka do Cyberpunka 2077 już dzień po premierze! (Hotfix 1.04)

cyberpunk 2077
źródło: GOG

Premiera już za nami! Wszyscy możemy się cieszyć rozgrywką… chyba, że napotkamy na irytujące bugi. Studio CD Projekt wie o tym, że w grze znajdują się elementy do dopracowania, a wśród nich sporo takich, które odkryją dopiero gracze. Jest ich w końcu ponad milion, a myślę, że i co najmniej dwa miliony. To mnóstwo feedbacków do przejrzenia i rzeczy do naprawienia.

Na co pomaga patch 1.04?

Aktualizacja na GOG-u waży około 500 MB. Tak prezentuje się lista zmian:

Zadania

  • Naprawiono błąd, uniemożliwiający ukończenie ostatniego celu w Kontrakcie: Czwarta bezwładza.
  • Naprawiono błąd, uniemożliwiający rozpoczęcie rozmowy z Johnnym w zadaniu Pasażer
  • Naprawiono rzadki błąd, wskutek którego NPC nie dzwonili do V jeśli zadanie A Like Supreme zostało porzucone w trakcie wykonywania go. 
  • Naprawiono błąd, wskutek którego Nix nie powracał na swoje miejsce w zadaniach Księga Zaklęć i Odwilż
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający postęp zadania Stróże bezprawia, jeśli opuszczono teren zadania. 
  • Naprawiono błąd, wskutek którego nie można było odnaleźć Delamaina w ramach zadania Delamain: Readmisja.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego gracz pozostawał w drugiej fazie zadania po zakończeniu walki z Ozobem w Pacifice, jeśli było ono wykonywane po ukończeniu zadania Finałowa walka.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego Nomadzi znikali jeśli opuszczono teren zadania w trakcie trwania walki w zadaniach Nie mów Saulowi / Właściwy moment
  • Umożliwiono śledzenie na minimapie zadań Witaj w Pacifice / Rozpoznanie wzorca / Czynnik ludzki
  • Naprawiono błąd, uniemożliwiający V ruch, jeśli żaden z warunków niebieskich linii dialogowych nie mógł zostać spełniony w zadaniu Na czarną godzinę.
  • Naprawiono błąd wstrzymujący upływ czasu jeśli opuszczono teren zadania Chłopiec z pistoletem lub porzucono je. 
  • Naprawiono błąd, wskutek którego rozmowa z Johnnym nie rozpoczynała się po opuszczeniu hotelu w zadaniu Metamorfozy
  • Naprawiono błąd, wskutek którego postęp zadania Chłopiec z pistoletem był blokowany po opuszczeniu terenu zadania (przed wspinaczką na górę). 
  • Naprawiono błąd, wskutek którego cel “Udaj się do kabiny nr. 9” w zadaniu Dom lalek nie był zaliczany, jeśli gracz zbyt szybko wszedł do wskazanego pokoju. 
  • Naprawiono błąd, wskutek którego Jackie nie mógł usiedzieć w miejscu w zadaniu Miasto snów. 
  • Inne poprawki zadań. 

Rozgrywka

  • Poprawiono podgląd broni w menu Wytwarzania. 

Poprawki graficzne

  • Zmniejszono czas ładowania wyglądu pojazdów. 
  • Przyspieszono zmianę widoku z pierwszoosobowego na trzecioosobowy w pojazdach. 
  • Naprawiono brakujące animacje u ważnych fabularnie NPCów podczas przerywników filmowych. 

Wydajność i stabilność

  • Poprawiono stabilność gry, w tym zawieszanie się gry. 

Różne

  • Zmieniono efekt migoczących świateł w segmentach z braindansem aby zmniejszyć ryzyka wywołania symptomów epileptycznych. Efekt został wygładzony, a migotanie jest teraz delikatniejsze i występuje w większych odstępach czasowych. 
  • Usunięto utwory chronione prawem autorskim z gry gdy opcja “Wyłącz muzykę chronioną prawem autorskim” jest włączona. 

PC

  • Zmiana języka na domyślny w ustawieniach gry poprawnie ustawia język zgodny z językiem klienta Steam. 

Konsole

  • Poprawiono jakość odbić na konsolach Xbox One i PlayStation 4 aby wyeliminować efekt rozmycia. 
  • Naprawiono błąd, wskutek którego osiągnięcie “Ziemia Jałowa” zatrzymywało się na 97% postępu po ukończeniu wszystkich istotnych zadań w Badlandach na Xboxie

Gdzie zgłaszać usterki?

Błędy i problemy z grą można zgłosić na stronie support.cdprojektred.com, gdzie wybieramy platformę, na której gramy.

Jak działa u Was gra, napotkaliście jakieś bugi? Dajcie znać w komentarzach!

Chcesz być na bieżąco? Śledź ROOTBLOG w Google News!