Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami dziś miała miejsce premiera nowego urządzenia wearable chińskiego producenta. Nie pokazano światu wprawdzie Mi Banda 5, ale submarka Xiaomi wprowadziła na rynek Redmi Band. Przyjrzyjmy się bliżej temu urządzeniu!
Redmi Band może namieszać na rynku urządzeń wearable
Nowość submarki Xiaomi to raczej budżetowy sprzęt dla mniej wymagających użytkowników. Niemniej jednak Redmi Band został wyceniony na 99 juanów, a to po przeliczeniu daje nam około 60 zł. Tak niska cena za opaskę sportową? Bez wątpienia robi to wrażenie i myślę, że możemy być wręcz pewni, że urządzenie to będzie cieszyć się gigantyczną popularnością. Smartband ten na tę chwilę będzie sprzedawany jedynie w samych Chinach. Oczywiście istnieje szansa, że doczekamy się także premiery globalnej, ale na ten temat nie pojawiły się jakiekolwiek informacje. Bez wątpienia już niedługo Redmi Band powinien pojawić się w chińskich sklepach oferujących wysyłkę do naszego kraju.
Co ze specyfikacją? Nowość submarki Xiaomi otrzymała prostokątny kolorowy wyświetlacz o przekątnej 1,08 cala. Nie zabrakło także optycznego czujnika tętna oraz pięciu trybów sportowych. Co ciekawe, aby naładować Redmi Band nie potrzebujemy specjalnej ładowarki. Jedna z części paska jest odłączana i ukazuje się nam złącze USB-A, który możemy wpiąć do dowolnej ładowarki czy nawet komputera lub laptopa. Podobne rozwiązanie widzieliśmy już wcześniej między innymi w Ralme Band. Opaska nie tylko monitoruje kroki, sen, spalone kalorie czy mierzy puls, ale może także wyświetlać powiadomienia z telefonu.
Zobacz także: Xiaomi prezentuje nowe słuchawki TWS. Poznajcie Mi Air 2S!
Redmi Band na jednym ładowaniu ma działać maksymalnie przez 14 dni. Osoby zainteresowane kupnem będą mieć do wyboru cztery wersje kolorystyczne: pomarańczową, oliwkową, niebieską oraz czarną. Jednocześnie mi zdecydowanie bardziej podoba się Xiaomi Mi Band 4, ale myślę, że znajdzie się sporo użytkowników, którzy będą zdecydowanie na zakup.
Co myślicie o Redmi Band? Czy waszym zdaniem opaska ta powinna trafić do sprzedaży także w Europie? Zapraszamy do dyskusji w komentarzach!
Chcesz być na bieżąco? Śledź ROOTBLOG w Google News!