Serwis Nothing Phone – kto wspiera producenta w zakresie napraw?

Nothing Phone (2a) oficjalnie zaprezentowany
fot. producenta

Smartfony, słuchawki, tablety oraz inne urządzenia mają prawo się zepsuć. Bez względu na to każda marka czy każdy sprzedawca oferuje klientom swoje wsparcie w zakresie usunięcia wady. Klienci, chcąc często szybciej odszukać dedykowany (zamiast szukać w karcie gwarancyjnej) serwis, po prostu szukają informacji w Google. Jest to częste działanie w szczególności dla nowych producentów próbujących zdobyć swoje miejsce na rynku. Do takich marek zaliczamy firmę Nothing Phone, która w Polsce posiada swój autoryzowany serwis telefonów.

Obsługa serwisowa Nothing Phone

W sytuacji, kiedy nie wiemy, kto odpowiada za obsługę gwarancyjną konkretnego towaru lub nie ma takiej informacji w karcie gwarancyjnej powinniśmy skontaktować się ze sprzedawcą. Obowiązkiem resellerów jest nie tylko nam pomóc, ale również udzielić wszelkich informacji. Najczęstszą formą pomocy jest wskazanie serwisu producenta i możliwości skorzystania z obsługi door to door. W zależności od producenta tego typu działanie może być proste lub może wymagać od klientów wiedzy np. języka obcego. Nie musimy jednak korzystać z opcji, jaką wskaże nam sprzedawca. Uprawnienia gwarancyjne (jeśli zostały udzielone) mogą zostać również zrealizowane przez sprzedawcę, który jest swego rodzaju pośrednikiem w dostawie / reklamacji uszkodzonego towaru. Dotyczy to każdego sprzedanego towaru z udzieloną gwarancją, czyli między innymi marki Nothing Phone.

Serwis Nothing Phone - kto wspiera producenta w zakresie napraw?

Internet nie bardzo wie, jak wprost odpowiedzieć (nie pokazuje od razu takiej informacji w przeglądarce) na tytułowe zagadnienie. Czyżby chińska marka nie miała serwisu gwarancyjnego w Polsce? Nic bardziej mylnego. Sprzedawcy mają wiedzę kto naprawia urządzenia Nothing Phone korzystając z dedykowanego punktu napraw. Taką wiedzę może również posiąść sam konsument, ponieważ producent zapewnia szerokie wsparcie (support) na swojej stronie, które umożliwia złożenie zgłoszenia do samego producenta. Przekonał się o tym nasz redakcyjny kolega Mateusz, który kontaktował się bezpośrednio poprzez stronę producenta. Po wypełnieniu formularza uzyskał informacje oraz wszelkie możliwości skierowania sprzętu bezpośrednio do serwisu Nothing Phone w Polsce.

Serwis Nothing Phone – kto naprawia/wymienia produkty producenta?

Z przesłanych wytycznych od supportu dowiadujemy się, że za obsługę gwarancyjną w Polsce urządzeń Nothing Phone odpowiada Cyfrowe Centrum Serwisowe. Klienci po zarejestrowaniu zgłoszenia otrzymują list przewozowy z opcją obsługi door to door. Całą obsługę serwisową urządzenia koordynuje serwis Nothing Phone. Skoro tak warto sprawdzić stronę CCS. Tam również znajdujemy odpowiedź na tytułowe pytanie, chociaż Google na frazę: serwis telefonów Nothing Phone nie wskazuje wprost firmy CCS. Dokładną informację odnośnie obsługi serwisowej znajdziemy w zakładce portfolio urządzeń.

Serwis Nothing Phone - kto wspiera producenta w zakresie napraw?
fot.ccsonline.pl

I chociaż lepiej nie doświadczać awarii swoich urządzeń to pamiętajmy, że zawsze mamy możliwość zareklamowania swojego urządzenia. W Polsce każdy klient jest chroniony prawem bez względu wsparcie gwarancyjne. Chodzi oczywiście o odpowiedzialność sprzedawcy, która ugruntowana jest prawnie. Sama gwarancja jest dobrowolnym oświadczeniem więc nie musimy liczyć się z tym, że znajdziemy ją przy zakupionym produkcie. Na szczęście serwis Nothing Phone w Polsce jest dostępny.

Chcesz być na bieżąco? Śledź ROOTBLOG w Google News!