Spotify to niezwykle popularny serwis streamingowy, który pozwala nam słuchać ulubioną muzykę oraz podcasty. Jak się okazuje, firma stała się głównym sponsorem zespołu FC Barcelona.
“Spotify Camp Nou”, czyli FC Barcelona ma nowego sponsora
FC Barcelona oficjalnie potwierdziła, że szwedzka firma Spotify stała się głównym sponsorem klubu. Przekłada się to chociażby na to, że na przedzie koszulek pierwszego zespołu męskiego i żeńskiego zobaczymy logo Spotify przez kolejne 4 sezony. Usługa będzie mogła reklamować się również na trykotach treningowych przez następne 3 lata. Stadion zespołu od teraz będzie nazywać się “Spotify Camp Nou”.
Klub nie przyznał ile zarobi dzięki Spotify, jednak mówi się, że chodzi nawet o 62,5 mln Euro rocznie – 57,5 mln za koszulki i 5 mln za prawa do nazwy stadionu. Umowa została już podpisana przez zarząd FCB, ale musi jeszcze zostać zatwierdzona na zgromadzeniu socios compromisarios. Głosowanie zdalne ma odbyć się już 3 kwietnia.
Póki co, współpraca stoi pod sporym znakiem zapytania, jednakże już teraz możemy przewidywać, że mogą pojawić się jakieś promocje i konkursy. Możliwe, że nawet będziemy mogli uzyskać konto premium. Ale o tym zapewne usłyszymy w następnych miesiącach. Tutaj też chciałbym wtrącić, że Spotify jest w stanie nawiązać współpracę z ogromnym klubem sportowym, ale nadal nie mamy tak potrzebnego 2FA…
Źródło: fcbarca.com
Chcesz być na bieżąco? Śledź ROOTBLOG w Google News!