Żappka Post pozwoli Ci na wygodne śledzenie przesyłek, które odbierzesz w sklepie Żabka

zabka
(fot. Wikipedia)

Sieć sklepów Żabka mocno inwestuje w nowoczesne technologie, czego owocem jest między innymi aplikacja Żappka. Jest to oczywiście program lojalnościowy, w którym to zbieramy punkty, które wymieniamy na zniżki na produkty. Deweloperzy jednak chcą zmienić aplikację w pełnoprawną platformę do interakcji ze sklepem. Tym razem Żabka wprowadza usługę Żappka Post.

Żappka to całkiem prosta i przejrzysta aplikacja. Podczas zakupów w sklepie sieci Żabka przy kasie pokazujemy kod kreskowy, który skanuje kasjer. To sprawia, że do naszego konta zostaną dopisane specjalne punkty, tak zwane żappsy – jedna złotówka to cztery punkty. Zapewne wielu z Was wie, że w sklepach Żabka możemy również odbierać paczki, z czego sam korzystałem już wielokrotnie. Właśnie ten aspekt Żabka chce nam ułatwić.

Warto przeczytać: Żabka zamierza stworzyć konkurencję dla Paczkomatów InPost!

Żappka Post

Mając ponad 6500 placówek Żabka postanowiła wejść na rynek pocztowy, a w ubiegłym roku obsłużyła około 12 milionów paczek. Opcja odbioru przesyłki w sklepach Żabka jest niezwykle popularna i często wykorzystywana. Deweloperzy jednak chcą nieco ułatwić nam odbiór paczek i rozszerzają możliwości aplikacji Żappka.

Zaraz po dodaniu Żappka Pay (usługi płatności w sklepach Żabka) autorzy zaimplementowali funkcję Żappka Post, która do działania potrzebuje naszego numeru telefonu. Po jego dodaniu aplikacja będzie nas informowała o statusie przesyłek, a także pozwoli na wygodne podejrzenie kodów odbioru. Do tego program oferuje wbudowana mapkę wyznaczającą trasę do placówki sklepu Żabka, w której oczekuje na nas paczka.

Korzystacie z aplikacji Żappka? Dajcie znać w komentarzu!

Chcesz być na bieżąco? Śledź ROOTBLOG w Google News!