Disney+ to platforma, której nie trzeba nikomu przedstawiać. Większość bajek i filmów animowanych znajdziemy właśnie tam. Któż nie zna produkcji Marvela, StarWars lub Pixar. Teraz jedna z największych platform z filmami wprowadza zmiany. Poczynając od koloru loga a skończywszy na rebrandingu całego Disney+ na świecie.
O jakie dokładnie zmiany chodzi i co one oznaczają dla Polski?
W zasadzie nowe logo zmieniło się głównie kolorystycznie co pewnie zaważyło większość użytkowników Disneya. Teraz widzimy kolory morskie/turkusowe. Wcześniej logo było mocnego koloru granatowego wymieszane z kolorem jasnym w dolnej części. Oczywiście zmiana kolorystyki większości internautów nic nie mówi. Twórcy wprowadzili zmiany w zupełnie innym obszarze. Chodzi o rebranding i nie tak dawną fuzję z platformą Hulu.
Uważamy, że znaleźliśmy równowagę pomiędzy nowością i nostalgią, która pomaga stworzyć akord, zgodnie z którym Disney+ ma wszystko, co kochasz w Disneyu, ale jednocześnie ewoluuje i dodaje nowe rzeczy, które pokochasz
mówi Andy Baker, wiceprezes ds. kreatywnych w Disney+.
Zmiana koloru ma na celu przypieczętowanie całkowitej fuzji i zakup 30% akcji Hulu należących do NBC Universal. Transakcja opiewała na kwotę niemal 8,6 mln dolarów. Kolor turkusowy / morski ma być obrazem połączenia dwóch firm w jedną. W Polsce ta zmiana nie ma większego znaczenia, ponieważ nie ma tu żadnych działań, które mają bezpośredni wpływ na subskrybentów. Zmieniły się jedynie kolory, które na pewno zauważyło większość użytkowników.
Trudno przewidzieć, co było inspiracją wprowadzenia takich kolorów. Każdy ma inne koncepcje. Niektórzy użytkownicy wskazują na połączenie dwóch serialów dostępnych na platformie Hulu (The Handmaid’s Tale lub Dopesicka). Oczywiście to tylko domysły, które snują fani platformy. Realia są jednak inne, ponieważ według rzecznika Disneya inspiracją była zorza polarna. Pozostaje mieć nadzieję, że zmiany w logo wyjdą tylko na lepsze dla wszystkich subskrybentów platformy Disney+
Źródło: Fastcompany
Chcesz być na bieżąco? Śledź ROOTBLOG w Google News!