Bank Pekao wprowadza kolejne innowacje mające być odpowiedzią na ciągle zmieniające się potrzeby Polaków. Wszyscy po to aby zarówno klientom detalicznym jak i przedsiębiorcą posiadającym konto w Banku Pekao żyło się jeszcze łatwiej.
Konto zakładane przy pomocy selfie
Dziś większość posiadaczy smartfonów korzysta także z bankowości w swoim telefonie. Najczęściej sięgamy po dedykowane aplikacje dostarczane przez nasz bank, ponieważ opcja ta jest najzwyczajniej w świecie najwygodniejsza. Bank Pekao staje udoskonala swoją aplikację PeoPay pozwalającą płacić telefonami z modułami NFC. Jednak nie to jest nowością, a możliwość otworzenia rachunku w nowy i niezwykle szybki sposób. Do utworzenia konta wystarczy jedynie smartfon, wypełnienie prostego wniosku, a następnie weryfikacja przy pomocy dowodu osobistego i selfie. I tak jak w naszym kraju jest to coś nowego tak na całym świecie banki oferują od dłuższego czasu tego typu usługę. Idealnym przykładem może być znany i lubiany Revolut, w którym procedura wygląda identycznie jak w przypadku nowości Banku Pekao.
Bankowość mobilna to teraźniejszość, ale i przyszłość całego sektora bankowego. Klienci oczekują coraz nowszych i bardziej innowacyjnych rozwiązań. My takie rozwiązania im dajemy. Nasze innowacje są odpowiedzią na oczekiwania klientów, ponieważ to właśnie we współpracy z nimi je wypracowujemy – mówi Marek Tomczuk, wiceprezes zarządu Banku Pekao, odpowiedzialny za bankowość detaliczną.
Zobacz też: Od dziś Apple Pay dostępne jest w ING Banku Śląskim!
Szybsze wypłaty i zatwierdzenie transakcji
Bank Pekao wprowadził także wypłaty zbliżeniowe w bankomatach za pomocą PeoPay. Teraz nie musimy posiadać ze sobą karty, a wystarczy zbliżyć telefon do bankomatu by wypłacić gotówkę. Co więcej użytkownicy bankowości mobilnej banku nie muszą już przepisywać kodu otrzymanego SMS-em aby zatwierdzić transakcje. Wystarczy odcisk palca aby zweryfikować płatność do 200 zł.
Cyfrowa transformacja w Pekao to działania zmieniające bank w wielu obszarach. Wszystkie nowości, które oferujemy naszym klientom, realizują jeden zasadniczy cel: chcemy, by korzystanie z usług banku – niezależnie czy jest to smartfon, komputer czy oddział – było szybkie, wygodne i przyjazne dla klienta – mówi Bartosz Zborowski, dyrektor Departamentu Innowacji i Płatności w Banku Pekao S.A.
Co myślicie o nowościach wprowadzonych przez Bank Pekao? Korzystacie na co dzień z bankowości mobilnej? Zapraszamy do komentowania!
Chcesz być na bieżąco? Śledź ROOTBLOG w Google News!