Cyfrowa transformacja Banku Pekao S.A. Rośnie nowy lider innowacyjności?

bank pekao logo

Bank Pekao wprowadza kolejne innowacje mające być odpowiedzią na ciągle zmieniające się potrzeby Polaków. Wszyscy po to aby zarówno klientom detalicznym jak i przedsiębiorcą posiadającym konto w Banku Pekao żyło się jeszcze łatwiej.

Konto zakładane przy pomocy selfie

Dziś większość posiadaczy smartfonów korzysta także z bankowości w swoim telefonie. Najczęściej sięgamy po dedykowane aplikacje dostarczane przez nasz bank, ponieważ opcja ta jest najzwyczajniej w świecie najwygodniejsza. Bank Pekao staje udoskonala swoją aplikację PeoPay pozwalającą płacić telefonami z modułami NFC. Jednak nie to jest nowością, a możliwość otworzenia rachunku w nowy i niezwykle szybki sposób. Do utworzenia konta wystarczy jedynie smartfon, wypełnienie prostego wniosku, a następnie weryfikacja przy pomocy dowodu osobistego i selfie. I tak jak w naszym kraju jest to coś nowego tak na całym świecie banki oferują od dłuższego czasu tego typu usługę. Idealnym przykładem może być znany i lubiany Revolut, w którym procedura wygląda identycznie jak w przypadku nowości Banku Pekao.

Bankowość mobilna to teraźniejszość, ale i przyszłość całego sektora bankowego. Klienci oczekują coraz nowszych i bardziej innowacyjnych rozwiązań. My takie rozwiązania im dajemy. Nasze innowacje są odpowiedzią na oczekiwania klientów, ponieważ to właśnie we współpracy z nimi je wypracowujemy – mówi Marek Tomczuk, wiceprezes zarządu Banku Pekao, odpowiedzialny za bankowość detaliczną.

bank pekaoZobacz też: Od dziś Apple Pay dostępne jest w ING Banku Śląskim!

Szybsze wypłaty i zatwierdzenie transakcji

Bank Pekao wprowadził także wypłaty zbliżeniowe w bankomatach za pomocą PeoPay. Teraz nie musimy posiadać ze sobą karty, a wystarczy zbliżyć telefon do bankomatu by wypłacić gotówkę. Co więcej użytkownicy bankowości mobilnej banku nie muszą już przepisywać kodu otrzymanego SMS-em aby zatwierdzić transakcje. Wystarczy odcisk palca aby zweryfikować płatność do 200 zł.

Cyfrowa transformacja w Pekao to działania zmieniające bank w wielu obszarach. Wszystkie nowości, które oferujemy naszym klientom, realizują jeden zasadniczy cel: chcemy, by korzystanie z usług banku – niezależnie czy jest to smartfon, komputer czy oddział – było szybkie, wygodne i przyjazne dla klienta – mówi Bartosz Zborowski, dyrektor Departamentu Innowacji i Płatności w Banku Pekao S.A.

Co myślicie o nowościach wprowadzonych przez Bank Pekao? Korzystacie na co dzień z bankowości mobilnej? Zapraszamy do komentowania!

Chcesz być na bieżąco? Śledź ROOTBLOG w Google News!