eSIM już dostępne w T-Mobile, ale nie dla wszystkich klientów

eSIM już dostępne w T-Mobile, ale nie dla wszystkich klientów

T-Mobile w końcu daje swoim klientom dostęp do eSIM czyli otrzymujemy możliwość uruchomienia usług operatora bez konieczności umieszczania w nim standardowej karty SIM. W pierwszej kolejności z tego rozwiązania skorzystać mogą jednak klienci biznesowi, ale w przyszłości ma się to zmienić.

T-Mobile już z eSIM

Klienci biznesowi mogą w bardzo prosty i szybki sposób skorzystać z nowej opcji. Po podjęciu decyzji o chęci posiadania eSIM wystarczy poinformować o tym T-Mobile, a następnie na nasz adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z kodem QR. Po zeskanowaniu tego kodu telefon sam pobierze wszystkie niezbędne ustawienia pozwalające na aktywację eSIM. Tym samym korzystanie z nowego rozwiązania wydaje się niesamowicie proste i szybkie i tak naprawdę żaden z użytkowników nie powinien mieć problemu z przejściem procesu konfiguracji.

Firmy mogą skorzystać także z usługi Mobile Device Management dającej możliwość zdalnego zarządzania i kontroli urządzeń mobilnych. Aktualnie eSIM w T-Mobile działać będzie na następujących urządzenia:

  • iPhone XS
  • iPhone XS Max
  • iPhone XR
  • iPhone 11
  • iPhone 11 Pro
  • iPhone 11 Pro Max
  • iPhone SE (2020)
  • iPad Pro 11” (pierwsza oraz druga generacja)
  • iPad Pro 12,9” (druga, trzecia oraz czwarta generacja)
  • iPad Pro 10,5”
  • iPad Air (trzecia generacja)
  • iPad (piąta, szósta oraz siódma generacja)
  • iPad Mini (piąta generacja)
  • Samsung Galaxy S20
  • Samsung Galaxy S20+
  • Samsung Galaxy S20 Ultra
  • Samsung Galaxy Note 20
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

Zobacz także: Huawei ma kłopot? Będzie musiał się rozejrzeć za nowym producentem procesorów

Usługa eSIM w T-Mobile będzie w kolejnych miesiącach rozwijana o takie funkcjonalności jak możliwość posiadania tego samego numeru na kilku telefonach oraz zdalne zarządzanie kartami z poziomu portalu obsługowego. Operator deklaruje, że zamierza wprowadzić także usługę tę dla mniejszych firm oraz odbiorców indywidualnych, ale na tę chwilę nie wiemy kiedy to nastąpi. Czekamy z niecierpliwością na kolejne informacje na ten temat!

Co myślicie o eSIM w T-Mobile? Zamierzacie korzystać z tego rozwiązania? Zapraszamy do dyskusji w komentarzach!

Chcesz być na bieżąco? Śledź ROOTBLOG w Google News!