Zapewne każdy z Was otrzymał wiadomość RCB informującą o silnych wiatrach. Jak się okazuje, firma InPost postanowiła na to adekwatnie zareagować.
Alert RCB? InPost o tym wie i idzie klientom na rękę
Wczoraj chyba każdy mieszkaniec Polski otrzymał alert RCB informujący o silnych wiatrach. Na wiadomości Rządowego Centrum Bezpieczeństwa obywatele różnie reagują, jednak w tym przypadku była ona jak najbardziej adekwatna, na co jasno wskazują przeróżne informacje dochodzące z całego kraju.
Uwaga! Dzis i jutro (16/17.02) silny wiatr. Mozliwe przerwy w dostawie pradu i trudne warunki na drogach. Zostan w domu, jesli mozesz.
Użytkownicy aplikacji mobilnej InPost otrzymali stosowne powiadomienie mówiące, żeby nie spieszyli się z odbiorem paczki. Firma również przedłużyła czas na odbiór przesyłki o dodatkowe 48 godzin.
Alert RCB? Spokojnie, paczka zaczeka. Zostań w domu, a jeśli musisz wyjść na zewnątrz – uważaj na porywisty wiatr. Przedłużamy czas na odbiór Twojej paczki o dodatkowe 48h. Odbierz ją, kiedy pogoda się poprawi.
Niektórzy próbują zbijać dobre podejście InPostu argumentem, że złe warunki pogodowe mogą zaburzać zasilanie Paczkomatów, co utrudni odbiór przesyłek, a firma tylko próbuje to jakoś obrócić marketingowo. Nawet jeśli to prawda, to nadal trzeba przyznać, że jest całkiem miły gest.
Źródło: InPost
Chcesz być na bieżąco? Śledź ROOTBLOG w Google News!