Czy tego chcemy, czy nie, TikTok stał się potężnym medium, co zawdzięczamy chociażby bardzo wygodnej formie wideo. Instagram też oferuje coś podobnego, czyli Reels. Jak się okazuje, te nagrania mają trwać dłużej.
Instagram Reels z długością do 90 sekund
Najnowsze zmiany przedstawione przez Instagrama wskazują, że nagrania Reels będą mogły być dłuższe. Zamiast 60 sekund, teraz mogą trwać nawet 90 sekund. Nadal jest to niewiele w porównaniu do TikToka, który pozwala nawet na kilka minut nagrań. Instagram widocznie mocno trzyma się zasady “krótkich” filmów.
Gigant wprowadza również Templates, czyli pewnego rodzaju szablony. Mają one pomóc użytkownikom na chociażby łatwiejszą synchronizację ust z muzyką.
Widać, że Instagram bierze na poważnie konkurencję dla TikToka. Warto dodać, że przecież Stories powstały na wzór tego, co mieliśmy na Snapchacie. Biorąc pod uwagę zainteresowanie tym modułem, widać, że Instagramowi wyszło to na spory plus. Możliwe, że i tak będzie z Reels. Tutaj jednak trzeba zaznaczyć, że konkurencję dla tego modułu oferuje również YouTube.
Źródło: Instagram
Chcesz być na bieżąco? Śledź ROOTBLOG w Google News!