Netflix z planem z reklamami jeszcze w tym roku? Podobno tak!

Neftlix
Netflix

O tym, że Netflix zamierza wprowadzić zmiany do swojej subskrypcji (niekoniecznie korzystne dla użytkowników) to wiemy od dawna. Jednak jak się okazuje, nowości pojawią się szybciej niż myśleliśmy.

Netflix wprowadzi subskrypcję z reklamami jeszcze w tym roku

Netflix w reakcji na ostatnie spadki zakomunikował o potrzebie wprowadzenia serii zmian. Przede wszystkim przedstawiciele informowali o zaoferowaniu nowego planu abonamentowego, który miałby być tańszy, ale również gorszy. Dokładnie mowa o tym, że miałyby być w nim reklamy. Jest to wyjątkowo dziwne, bowiem jedną z zalet zakupu VOD – w porównaniu do klasycznej telewizji – jest właśnie brak reklam. Nie wiedzieliśmy jednak kiedy te zmiany zostaną wprowadzone.

Jak informuje The New York Times, nowy plan abonamentowy może zostać wprowadzony jeszcze w 2022 roku, a dokładnie w ciągu trzech ostatnich miesięcy. Mało tego, podobnie może być w przypadku tych kont, które są dzielone. Jeśli Netflix wykryje (jakimś sposobem), że dane konto jest wykorzystywane przez wiele osób niemieszkających razem, to subskrypcja może stać się droższa.

netflix
(fot. cottonbro z Pexels)

Podobno Netflix znacznie przyspieszył pracę nad wprowadzeniem tych nowych modeli. Ale też mówi się o tym, że mogą zostać ogólnie podniesione ceny za wszelkie typy subskrypcji. I w tym momencie ludzie zaczynają łapać się za głowę, bowiem kiedy inni dostawcy VOD (HBO, Disney czy Amazon) próbują nas do siebie przekonać nawet przebijając się o złotówkę w cenie subskrypcji, to do tego ich plany (gdzie mamy tylko jeden i to od razu z 4K i innymi udogodnieniami) są o minimum połowę tańsze w porównaniu do Netflixa. Jaka będzie reakcja użytkowników Netflixa na te zmiany? Nie wiemy, ale można podejrzewać, że Ci powoli zaczną się od dostawcy odwracać.

Źródło: Android Police, The New York Times, @WojtekKardys

Chcesz być na bieżąco? Śledź ROOTBLOG w Google News!