Fińska firma zaprezentowała nowe logo, chcąc przedstawić się jako producent sprzętu do telekomunikacji. Dyrektor generalny Pekka Lundmark jasno chce dać do zrozumienia, że Nokia nie wiele ma już wspólnego z telefonami, a produkcją telefonów pod ich brandingiem zajmuje się HMD-Global.
There was the association to smartphones and nowadays we are a business technology company
Dyrektor generalny Pekka Lundmark
Oświadczenie zostało wydane w oczekiwaniu na aktualizacje biznesowe, które firma planowała przedstawić w przeddzień rozpoczęcia targów MWC 2023. Targi Mobile World Congress (MWC) 2023 będą miały miejsce w Barcelonie w dniach 27 luty 2023 – 2 marca 2023. Nokia sama w sobie od lat skupia się na sprzedaży sprzętu do telekomunikacji np. masztów telefonii komórkowej z 4G bądź 5G.
Kicking off #MWC23 with news. This is @Nokia but not as the world has seen us before.
— Pekka Lundmark (@PekkaLundmark) February 26, 2023
Our new brand signals our ambition to harness the exponential potential of networks, drive digitalization across every industry https://t.co/flJpdmn0Ue. #NewNokia pic.twitter.com/x8asup3OtT
A tak prezentuje się nowe logo Nokii:
Firma nadal chce kontynuować i rozwijać sprzedaż sprzętu firmom telekomunikacyjnym, jednak obrała sobie za cel sprzedaż sprzętu również innym biznesom. Pekka Lundmark po przejęciu stanowiska dyrektora generalnego Nokii w 2020 roku, wyznaczył strategię składającą się z 3 etapów. Reset, przyspieszenie i skalowanie. Pierwszy etap można uznać za zakończony, a Lundmark ogłosił rozpoczęcie drugiego etapu.
Źródło: Reuters
Chcesz być na bieżąco? Śledź ROOTBLOG w Google News!