Nie pamiętam, aby w ostatnim czasie na ROOTBLOGu pojawił się temat związany z piłką nożną. Czy wśród czytelników są osoby, które kibicują polskim klubom piłkarskim? Jeśli tak, to ta wiadomość może być właśnie dla Was.
Karty PKO BP dla kibiców Ekstraklasy
Od 20 sierpnia w karty płatnicze z motywem klubu będą mogli się zaopatrzyć kibice Bruk-Betu Termaliki Nieciecza, Radomiaka Radom i Górnika Łęczna. Są to drużyny, które w poprzednim sezonie występowały na boiskach I ligi. Przeprojektowane karty czekają natomiast na fanów trzech drużyn: karty Lecha Poznań będą związane z obchodem 100-lecia klubu, Lechii Gdańsk z jubileuszem 75-lecia, a przedstawiciele Wisły Kraków zaproponowali kolorystyczny rebranding.
Przedłużenie umowy sponsorskiej między PKO Bankiem Polskim a Ekstraklasą, do którego doszło w maju bieżącego roku, sprawiło, że rozpoczęcie nowego sezonu musieliśmy dobrze opakować marketingowo. Najwyższa klasa rozgrywkowa powiększyła się do 18 zespołów, więc jest to dla nas kolejne zadanie, by każda z drużyn skorzystała z obecności wśród najlepszych, nie tylko sportowo, administracyjnie, czy infrastrukturalnie, ale właśnie również marketingowo
mówi Mariusz Chłopik, Dyrektor Biura Ekstraklasy i Gamingu w PKO Banku Polskim
Akcja wydawania kart “piłkarskich” przez PKO Bank Polski cieszy się wciąż sporą popularnością. Warto dodać, że wygląd każdej z kart tworzą przedstawiciele ekstraklasowych klubów wraz z pracownikami banku.
Bank zapewnia, że karta (oprócz tradycyjnych funkcji) umożliwia branie udziału w konkursach odbywających się w kanałach społecznościowych PKO BP. Zamówicie ją w serwisie internetowym iPKO lub w bankowości mobilnej IKO.
Źródło: fintek.pl
Chcesz być na bieżąco? Śledź ROOTBLOG w Google News!