Visa Mobile może zagrozić BLIKOWI. Płatności dostępne dla klientów Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS i Banku BPS

visa mobile

Banki Spóldzielcze Zrzeszenia BPS i Bank BPS udostępniły klientom nowy sposób płatności za zakupy internetowe. Płatności Visa Mobile zagościły w kolejnym banku, bowiem pierwszym był Nest Bank. Rozwiązanie to wydaje się być bardzo konkurencyjne dla BLIKA.

Płatności Visa Mobile w Grupie BPS

Aby zapłacić Visa Mobile, wystarczy wybrać płatność Visa Mobile na platformie zakupowej, podać swój numer telefonu, a następnie potwierdzić płatność w aplikacji Visa Mobile. Sam proces aktywacji usługi też jest szybki i intuicyjny – wszystko co posiadacz karty powinien zrobić, to pobrać aplikację Visa Mobile na swój smartfon i dodać do niej kartę Visa.

Visa Mobile to kolejny dostępny w Polsce sposób płatności za zakupy internetowe. Jesteśmy dumni, że klienci Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS i Banku BPS otrzymują go tuż po debiucie na krajowym rynku. (…) Dzięki Visa Mobile zakupy na stronach internetowych, w aplikacjach mobilnych czy platformach zakupowych będą przebiegały jeszcze sprawniej i bardziej intuicyjnie niż dotychczas – wystarczy po prostu wpisać swój numer telefonu i zatwierdzić płatność na smartfonie. Nie trzeba mieć przy sobie karty płatniczej, ani wpisywać kodów. W pewnym uproszczeniu można stwierdzić, że jest to płatność numerem telefonu

mówi Krzysztof Kokot, Wiceprezes Zarządu Banku BPS.

visa mobile

Grupa BPS zapewnia, że płatności Visa Mobile są tak samo bezpieczne jak inne metody. W przypadku problemów, np. wadliwych albo niedostarczonych zakupów, bank płacącego może próbować odzyskać od sprzedawcy pieniądze. Jest to procedura chargeback. Można więc zauważyć, że płatności Visa Mobile mają tutaj istotną przewagę nad BLIKIEM, który nie ma takich zabezpieczeń.

Sądzę, że na rynku, na którym ponad osiemdziesiąt procent konsumentów deklaruje, że używa kart do płatności w internecie łatwość i szybkość płatności z wykorzystaniem Visa Mobile mogą mieć duże znaczenie dla dalszego upowszechniania zakupów on-line. Niosą one korzyści zarówno dla sprzedawców jak i konsumentów.

mówi Adrian Kurowski, Dyrektor Visa w Polsce

Źródło: bankbps.prowly.com

Chcesz być na bieżąco? Śledź ROOTBLOG w Google News!