Apple Arcade to zupełnie nowa usługa giganta z Cupertino, która ma umożliwiać subskrybentom grę w ogrom różnych aplikacji dostępnych w App Store. Właśnie ruszyły testy tej usługi i wszystko wskazuje na to, że już niedługo zobaczymy jej oficjalną premierę!
Apple Arcade
Z Apple Arcade będzie można korzystać zarówno na urządzeniach z iOS, Macach jak i Apple TV. Właśnie ruszył dostęp do wczesnej wersji usługi o czym donosi serwis 9to5Mac. Teraz za Apple Arcade trzeba zapłacić zaledwie 0,49 dolara czyli jakieś 2 zł. Co więcej istnieje możliwość wzięcia miesięcznego okresu próbnego, który jest całkowicie darmowy. Szczerze mówiąc nie wierzę w to, że gdy nowa usługa giganta z Cupertino zadebiutuje na rynku będzie tak tania. Najprawdopodobniej cena została obniżona do minimum po to, aby teraz osoby, które otrzymały wcześniejszy dostęp mogły na własnej skórze przekonać się czym w rzeczywistości jest Apple Arcade.
Na tę chwilę na platformie znajdziemy jedynie kilka gier, ale to oczywiście w finalnej wersji się zmieni. Na tę chwilę w Apple Arcade znajdziemy takie produkcje jak Way of the Turle, Hot Lava, Frogger in Toy Town czy Sneaky Sasquatch. Na konferencji w marcu tego roku Apple deklarowało, że docelowo chce aby subskrybenci mieli dostęp do ponad 100 gier.
Zobacz także: Apple MacBook Pro objęty programem naprawczym nie będzie mógł być wniesiony na pokład samolotu
Kiedy możemy spodziewać się premiery Apple Arcade? Najprawdopodobniej nowa usługa giganta z Cupertino zostanie zaprezentowana światu razem w nowymi iPhonami czyli już 10 września tego roku. I zapewne dopiero wtedy poznamy cenę miesięcznego abonamentu w Apple Arcade. Nie wiemy także w jakich krajach będzie dostępna ta platforma. Przeszłość pokazywała nam niejednokrotnie, że amerykański producent zapomina o naszym kraju przy nowościach i szczerze mówiąc podobnie sytuacja może wyglądać i w tym przypadku. Bądźmy jednak dobrej myśli!
Co myślicie o Apple Arcade? Czy waszym zdaniem taka subskrypcyjna usługa ma sens? Zapraszamy do dyskusji w komentarzach!
Chcesz być na bieżąco? Śledź ROOTBLOG w Google News!