Sprzedaż nowo zaprezentowanych produktów zawsze wiąże się z pewnym ryzykiem. Oprócz odrzucenia produktów przez klientów mogą się pojawić nieoczekiwane problemy związane z jakością produktów. Samsung drugi raz doświadcza takiej sytuacji. Tym razem problemem są słuchawki Samsung Galaxy Buds 3 Pro, które mają poważny problem z jakością wykonania.
Czy Samsung wycofa swoje nowe słuchawki?
Wszystko na to wskazuje, ponieważ Internet stopniowo jest zasypywany zgłoszeniami o niskiej jakości nowych słuchawek Samsung Galaxy Buds 3 Pro. Zgłoszenia obrazują, że złożenie urządzeń nie jest prawidłowe. Samsung zdaje sobie z tego sprawę, ponieważ oficjalny oddział w Korei wydał stosowne oświadczenie przepraszając swoich klientów, o czym raportuje portal Android Authority. Tego typu sytuacja miała już miejsce w historii koreańskiego giganta. Na pewno każdy pamięta model Samsung Galaxy Note 7. I chociaż słuchawki nie wybuchają, to jakość złożenia produktów mówi samo za siebie. Co ciekawe głównym problemem mają być gumowe wkładki, które dość łatwo uszkodzić podczas wymiany. Nie bez powodu napisałem, że jest to główny powód. Okazuje się, że są też poboczne wątki, które prezentują poniższe zdjęcia. Użytkownicy, którzy zdążyli zakupić urządzenia, wskazują na nieprawidłowy sposób złożenia.
Przeglądając sklepy różnych sprzedawców widzimy, że słuchawek nie można już kupić. Prawdopodobnie są one wycofywane ze sprzedaży. Potwierdza to również zagraniczny portal, który informuje, że dostawy zostały wstrzymane. Trzeba przyznać, że Samsung znowu zaliczył wpadkę, która na całe szczęście (jeśli chodzi o Polskę) nie została jeszcze rozdystrybuowana do klientów. Z pewnością już niedługo poznamy więcej szczegółów oraz dalsze decyzje producenta w zakresie ewentualnych dostaw. Aktualizacja – oświadczenie od producenta
W związku z doniesieniami dotyczącymi ograniczonej liczby urządzeń Galaxy Buds3 Pro wyprodukowanych na wczesnym etapie, pragniemy zapewnić, że traktujemy sprawę z najwyższą powagą. Dbając o to, by nasze produkty odpowiadały najwyższym standardom, oceniamy i ulepszamy nasze procesy produkcji. Aby upewnić się, że nasze urządzenia spełniają najwyższe standardy jakości, tymczasowo zawiesiliśmy dostawy Galaxy Buds3 Pro, by przeprowadzić pełną ocenę kontroli jakości przed dostarczeniem ich do konsumentów. Przepraszamy za wszelkie niedogodności z tym związane. – Biuro Prasowe Samsung Polska
Źródło: AndroiAauthority
Chcesz być na bieżąco? Śledź ROOTBLOG w Google News!