Biedronka zaoferuje nową aplikację mobilną. Ma być porządna

biedronka
(fot. taranchic @ Shutterstock)

Jak wiemy, w 2022 roku każdy szanujący się sklep musi mieć swoją aplikację mobilną. Ciężko wszystkie ich możliwości zapamiętać. Do tego grona chce dołączyć Biedronka.

Biedronka też chce mieć aplikację mobilną dedykowaną do programu lojalnościowego

W zasadzie to nowa aplikacja Biedronki zastąpi tą dotychczasową, która jest po prostu słaba. Nowość ma być dobra i spełniać wymagania na miarę 2022 roku. Podobno program jest już gotowy, a premiera ma nastąpić jeszcze w I połowie bieżącego roku.

Nie wiemy jednak co takiego zaoferuje nowy program Biedronki. Oczekujemy przede wszystkim elektronicznych paragonów, które osobiście bardzo lubię – są one dostępne chociażby w Lidlu czy w Stokrotce. Nie wiemy natomiast czy będzie opcja podpięcia w programie źródła płatności w taki sposób, aby później samą aplikacją płacić za zakupy. Takie rozwiązanie znamy chociażby z Żabki i funkcji Żappka Pay.

Bardzo możliwe, że program zostanie mocno nastawiony na dostawy zakupów do domu z wykorzystaniem usług Glovo. Funkcjonalność została nazwana BIEK i właśnie realizowana jest przy wykorzystaniu kurierów Glovo.

Warto dodać, że świat sklepów wchodzących w aplikacje mobilne ciągle rośnie. Świeżym graczem jest chociażby Stokrotka, która również wystartowała z własnym programem. W nim zbieramy specjalne płatki, które możemy wymienić na obniżki wybranych produktów, na przykład oleju, słodyczy napojów energetyzujących. Lista aplikacji stricte związanych ze sklepami na moim telefonie ciągle rośnie. Dobrze, że mam aplikację Catima, która pozwala mi jakoś te wszystkie karty lojalnościowe poukładać.

Źródło: Cashless

Chcesz być na bieżąco? Śledź ROOTBLOG w Google News!