Creative Outlier Pro debiutują w Polsce. Oferują ANC i aż 60 godzin pracy

Creative Outlier Pro
(fot. Creative)

Creative to marka, którą zapewne możecie znać z taniego sprzętu komputerowego. Od jakiegoś czasu firma bardzo konsekwentnie zdobywa rynek bezprzewodowego audio, a świetnym tego dowodem jest Creative Outlier Pro.

Creative Outlier Pro już w Polsce – to może być mocna alternatywa dla znanych marek

Markę Creative możecie znać z komputerowego sprzętu audio – na przykład głośników. Teraz firma zdobywa rynek słuchawek TWS. Już jakiś czas temu popularne stały się słuchawki Outlier. Teraz natomiast marka wydała najbardziej zaawansowany model Outlier Pro. Co takiego oferują?

No przede wszystkim standard w tej cenie, czyli ANC. A dokładnie hybrydową redukcję szumów z trybem otoczenia i dobieraniem mocy wyciszenia. Jest też opcja uruchomienia trybu przepuszczania, który pozwala nam prowadzić rozmowę bez potrzeby zdejmowania słuchawek – przydatne chociażby przy kasie w sklepach. Dobre działanie wygłuszania gwarantuje aż 6 mikrofonów. Konstrukcja słuchawek jest odporna na wilgoć zgodnie z certyfikatem IPX5.

creative outlier pro
(fot. Creative)

Warto też wspomnieć o kolejnej, ogromnej zalecie. Otóż na pojedynczym ładowaniu słuchawki mają grać nawet przez 15 godzin (bez ANC). To jest świetny wynik – normalnie za “dobry czas pracy” uważa się jakieś 6-7 godzin. Tutaj mamy ponad 2 razy więcej. Etui natomiast ma ten czas wydłużyć do 60 godzin. Co oznacza, że powinniśmy na długo zapomnieć o ładowarce. A jeśli natomiast musimy podładować baterię, to skorzystamy z portu USB-C lub z ładowania bezprzewodowego Qi (z mocą 5 W). Jeśli włączymy ANC, to czas pracy skróci się do 10 godzin na pojedynczym ładowaniu (nadal dobry wynik) oraz do 40 godzin z pokrowcem.

Creative outlier pro
(fot. Creative)

Oczywiście Creative nie zamierza nas zasmucić w kontekście samego dźwięku. Dostajemy tutaj obsługę kodeków SBC i AAC (póki co, nikt nie wspomina o LDAC) oraz 10 mm przetworniki z membranami pokrytymi grafenem. Muszę dodać, że transmisję zapewnia Bluetooth 5.2. Mamy tutaj autorską technologię Super X-Fi READY, co ma dać dostęp do dźwięku przestrzennego na lokalnie przechowywanych treściach odtwarzanych w aplikacji SXFI – pobierzecie ją ze Sklepu Google Play oraz Apple App Store.

Słuchawki są wspierane przez dedykowaną aplikację. Creative App pozwala między innymi zmodyfikować działanie przycisków dotykowych, zmianę kontroli poziomów hałasu, włączenie trybu niskiego opóźnienia, a także skorzystamy z equalizera. Wracając do mikrofonów, Creative chwali się wysoką jakością podczas połączeń i to na tyle dobrą, że nawet spokojnie można wykorzystać słuchawki do pracy biurowej. Outlier Pro współpracują z asystentami głosowymi Siri oraz Asystent Google.

Creative outlier pro
(fot. Creative)

Creative Outlier Pro – cena

Słuchawki już są dostępne w sprzedaży na oficjalnej stronie Creative. Cenę ustalono na 369 złotych, co jest naprawdę dobrą okazją. Na papierze sprzęt prezentuje się lepiej niż konkurencja, między innymi 1MORE ComfoBuds Pro. Mało tego, Outlier Pro powoli dogania możliwościami SoundCore Liberty 3 Pro, czyli sprzęt, który jest dwukrotnie droższy (i naprawdę świetny). Ale wszystko i tak wyjdzie w testach – a przede wszystkim jakość audio, bo ta pozostaje tutaj największą niewiadomą.

Źródło: Creative

Chcesz być na bieżąco? Śledź ROOTBLOG w Google News!