Mimo dużej ilości błędów, Cyberpunk nie został opóźniony… Dlaczego?

Mimo dużej ilości błędów, Cyberpunk nie został opóźniony... Dlaczego?

Redzi mają za sobą parę wspaniałych tytułów, które ogrywane są na całym świecie. Niestety ich najnowsza gra okazała się zawierać wiele błędów, które utrudniają płynną i dobrej jakości rozgrywkę. Po ostatnim spotkaniu inwestorów CD PROJEKT zdradza, dlaczego ich doprowadzono do takiego stanu rzeczy…

Jakość nie powala… na konsolach

Po świetnej przedsprzedaży i potężnych oczekiwaniach co do najnowszej produkcji redów, ukazał się – Cyberpunk 2077. Wraz z tym piękna otoczka pękła i zaczęły się niezbyt przychylne recenzje (szczególnie wersji konsolowych, które wręcz kipiały od błędów). Niestety, graczom trudno jest przejść obojętnie koło sporej ilość bug’ów, a wydawcy muszą zmagać się z ogromną ilością żądań o zwrot pieniędzy

Niedawno, bo w tym tygodniu odbyło się zebranie zarządu i inwestorów CDP, a na nim padło wiele ważnych pytań oraz oraz odpowiedzi. Głównym i najważniejszym z nich dotyczyło problemów z grą, jak i braku decyzji o ponownym przesunięciu jej premiery. Skład zarządu przyznał się, że zostały one potraktowane w dosyć ignorancki sposób, więc gra ukazała się w takim a nie innym stanie technicznym.

Po trzykrotnym opóźnieniu premiery Zarząd był nadmiernie skoncentrowany na konieczności wydania gry. Nie doszacowaliśmy skali i złożoności problemów; zbagatelizowaliśmy sygnały świadczące o potrzebie dodatkowych ulepszeń na podstawowych wersjach konsol poprzedniej generacji.

– komentuje Adam Kiciński, prezes zarządu CD PROJEKT

Nie powiedziałbym, że działaliśmy pod presją – zewnętrzną lub wewnętrzną – by wydać grę w przewidzianym terminie, oczywiście z wyjątkiem zwykłej presji, która zawsze towarzyszy premierom. Nie tu upatrywałbym przyczyn problemu.

– dodaje Michał Nowakowski, członek zarządu CD PROJEKT

Warto przeczytać: Kolejny sposób, aby przyspieszyć Cyberpunka 2077! Odblokuj grze więcej pamięci

Jak zapewnia producent, gra zostanie naprawiona wraz z kolejnymi uaktualnieniami. Różnice mają w szczególności dostrzec najbardziej poszkodowani gracze – ci użytkujący konsoli starszej generacji. Myślę, że CDP zadba aby do tego doszło, a jakość rozgrywki stała się lepsza. Niestety wpadki niosą za sobą niesmak, który przez dłuższy czas zostanie w naszej pamięci.

Ktoś z Was grał już w Cyberpunka? Zauważyliście jakieś błędy? Dajcie znać w komentarzach!

Chcesz być na bieżąco? Śledź ROOTBLOG w Google News!