ULT Power Sound – Sony prezentuje serię głośników dla fanów basowego uderzenia

Nowości Sony ULT Power Sound oficjalnie zaprezentowane
fot. producenta

Miłośnicy mocnego brzmienia mają nowy powód do radości. Sony zaprezentowało linię głośników ULT Power Sound, która jak sama nazwa sugeruje, skupia się na intensywnym i pulsującym basie i dynamicznym dźwięku. W skład serii wchodzą zarówno mobilne modele, jak i sprzęt stworzony z myślą o imprezach w domowym zaciszu. Jest też coś dla fanów karaoke.

ULT Tower 9 i 9AC – kolosy do zadań specjalnych

Na szczycie nowej serii stoją dwa potężne głośniki imprezowe: ULT Tower 9 oraz jego wersja sieciowa – ULT Tower 9AC. Oba oferują dźwięk, który ma nie tylko rozbrzmiewać, ale też fizycznie rezonować w ciele słuchacza. Odpowiadają za to przetworniki wysokotonowe, średniotonowe oraz niskotonowy system X-Balanced.

Nowości Sony ULT Power Sound oficjalnie zaprezentowane
fot. producenta

Największym atutem tej serii jest przycisk ULT, który aktywuje jeden z dwóch trybów basowych: ULT1 dla głębokiego, niskiego basu i ULT2 dla bardziej dynamicznego uderzenia. Całość uzupełnia 360-stopniowe oświetlenie zsynchronizowane z rytmem muzyki oraz możliwość podpięcia mikrofonu czy nawet gitary.

Nowości Sony ULT Power Sound oficjalnie zaprezentowane
fot. producenta

Model ULT Tower 9 działa bezprzewodowo i oferuje do 25 godzin odtwarzania, podczas gdy ULT Tower 9AC zasilany jest z sieci, a to oznacza brak ograniczeń czasowych i jeszcze większą moc. Oba modele można łatwo transportować dzięki uchwytom i rolkom.

ULT Field 5 – przenośna moc w wersji outdoorowej

Dla tych, którzy chcą zabrać muzykę w plener, Sony przygotowało głośnik ULT Field 5. To większy z dwóch przenośnych modeli, który mimo mobilności nie idzie na kompromisy w kwestii brzmienia. Ma własny przetwornik niskotonowy X-Balanced, obsługuje oba tryby ULT i potrafi grać przez całą dobę bez ładowania.

Nowości Sony ULT Power Sound oficjalnie zaprezentowane
fot. producenta

Field 5 jest odporny na wodę, kurz i działanie słonej wody (IP67), a dodatkowo oferuje imprezowe oświetlenie 360°, szybkie parowanie przez Bluetooth oraz opcję łączenia wielu urządzeń w trybie Party Connect. Pasek na ramię i kompaktowa forma sprawiają, że można go zabrać wszędzie.  

ULT Field 3 – mały, ale zaskakująco donośny

Jeszcze bardziej kompaktową opcją jest ULT Field 3, czyli mniejszy brat Fielda 5. To model idealny dla tych, którzy nie chcą rezygnować z basowego brzmienia, ale potrzebują czegoś, co zmieści się w torbie lub plecaku. Mimo niewielkich rozmiarów, głośnik oferować ma zaskakująco głęboki bas i solidną jakość dźwięku.

Nowości Sony ULT Power Sound oficjalnie zaprezentowane
fot. producenta

ULT Field 3 obsługuje jeden tryb ULT, jest również odporny na czynniki zewnętrzne (IP67), a jego czas pracy to nawet 24 godziny. Oferuje wsparcie dla szybkiego parowania i pracy wielopunktowej, dzięki czemu można go wygodnie sparować z wieloma urządzeniami. Jest dostępny w trzech wersjach kolorystycznych.

ULTMIC1 – mikrofon, który rozkręci każdą imprezę

Nowa linia Sony to nie tylko głośniki. Producent wprowadził również ULTMIC1 – bezprzewodowy mikrofon, który można bezproblemowo podłączyć do głośników z serii ULT. To świetne rozwiązanie dla fanów karaoke, solowych występów lub wspólnego śpiewania z przyjaciółmi. Wystarczy wpiąć odbiornik, by rozpocząć zabawę – bez skomplikowanej konfiguracji.

Nowości Sony ULT Power Sound oficjalnie zaprezentowane
fot. producenta

Ceny i dostępność

Nowe głośniki Sony trafią do sprzedaży jeszcze w kwietniu 2025 roku. Sugerowane ceny przedstawiają się następująco:

  • ULT Tower 9 – około 4700 złotych,
  • ULT Tower 9AC – około 3000 złotych,
  • ULT Field 5 – około 1300 złotych,
  • ULT Field 3 – około 900 złotych,
  • ULTMIC1 (mikrofon) – około 600 złotych.

Post Malone i “For The Music” – muzyczna twarz nowej serii

Warto dodać, że twarzą globalnej kampanii promującej ULT Power Sound został Post Malone, który swoją obecnością ma podkreślić muzyczny charakter i klimat serii. Współpraca ta to nie tylko marketing – artysta ma być aktywnie zaangażowany w promowanie serii poprzez kolejne materiały i wydarzenia w ramach kampanii “For The Music”.

Sony nie zapomniało też o ekologii – opakowania ULT Field 3, Field 5 i ULTMIC1 wykonano z materiałów bez tworzyw sztucznych, wpisując się w strategię zrównoważonego rozwoju marki.

Źródło: Sony

Chcesz być na bieżąco? Śledź ROOTBLOG w Google News!